Nog geen 8 juni maar toch Zwanger

Hoi alle dames van de 8 Juni club

Volgens babbybrabbel zo mijn NOD pas 8 Juni zijn maar daar stond ook dat ik vanaf 6 Juni al een thuistest kon doen
dus jullie raden het al ik kon mij niet langer inhouden en heb vanmorgen om 8 uur een c.b test gedaan en er verscheen al gauw een lichte plus dus ik wist niet hoe gauw ik van de wc af moest komen en het aan mijn man moest vertellen.
Die kon het bijna niet geloven we hebben dan okk samen wel een uur naar de test liggen kijken en lekker liggen fantaseren over de baby haha.
Ik hoop dat de rest van jullie me snel zullen volgen.

Groetjes en Veel Liefs Angela
 
GEFELLICITEERD!!!!!

Ik ga er morgen vroeg ook een doen.
Ik ga wel met romed testen die heb ik bestellt bij babybrabbel.
Ik kan ook haast niet meer wachten, heb de hele tijd mezelf kunnen afleiden maar nu begint het toch te 'jeuken'.
Mag ik vragen hoe lang jullie bezig waren?

En wat zijn je verschijnselen?? Of heb je die niet? hihi

Liefs Natje
 
Hoi Natje
Bedankt voor je reactie dit was voor ons de derde ronde dus het is best snel gegaan .
En ik heb ook al +/- 5 dagen last van mijn tepels het lijken wel blauwe plekken als ik er op druk haha.
Verder ben ik de laaste dagen erg snel moe maar wat mij direct opviel was dat ik geen echte ongikramp in mijn onderbuik voelde wel borrelen en andere krampjes maar niet zoals normaal en normaal heb ik altijd een week vante voren last van choclade aanvallen maar nu dus niet wel zin in chips en gekruide dingen dus dat klopte bij mij dus niet helemaal.
En mijn temp was vanmorgen 37.1 en gisteren 37.2 dat is voor mij wel hoog want zo gauw als ik ongi werdt zakte hij bij mij naar 36.5 ik weet niet wat die van jou is als je ongi bent maar als je ongeveer hetzelde als mij zou hebben is die van jou nu dus ook best hoog dus je weet maar nooit ik hoop het wel voor je. Laat me het even horen als je meer weet .

Groetjes Angela
 
helaas weet ik niet wat mijn normale temp. is.
Ik denk wel lager dan dat ie nu is want ik heb het bijna altijd koud, en nu heb ik het eerder te warm.
Maar ik laat het zeker wel weten denk dat ik morgen vroeg ga testen.

Liefs natje
 
Terug
Bovenaan