nog geen april forum??

A

Anoniem

Guest
hoi dames..

weet iemand wanneer er een april forum wordt geopend? het zou toch leuk zijn om daar nu te gaan kletsen...

liefs sas

zouden ze ons vergeten??? haha!!

even een vraagje aan jou,,, heb jij soms ook het gevoel dat je helemaal gloeit? ik heb net voor de zekerheid even getemperatuurd, maar was 36,4 dus geen koorts ofzo...

liefs sas

Ja, ik was ook al aan het kijken voor april 2007.
Heb afgelopen vrijdag een test gedaan, maar die was negatief. Waarschijnlijk iets te vroeg uitgevoerd, want op een of andere manier heb ik wel het idee zwanger te zijn.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik had dit weekend ongesteld moeten worden en voel me al dagen alsof het elk moment kan komen. Dit had ik tijdens de zwangerschap met ons eerste kindje ook. Daarnaast ruik ik veel meer dingen, ben moe (maar ja heb ook net het verjaardagsfeestje van Sophie,  3 jaar, achter de rug en het is hier bloedheet) en het lijkt alsof m'n borsten ook iets meer volume hebben.

Ik heb mezelf gezegd dat ik eerst nog een aantal dagen moet wachten voordat ik weer geld ga uitgeven aan zo'n reuzespannende test. Voor hetzelfde geld (of eigenlijk nog veel minder) word ik binnen een aantal dagen van m'n roze wolk gehaald.

Toch vind ik het al wel leuk om de verhalen van anderen te lezen, want wie weet, zitten we wel in hetzelfde schuitje...

Hoi Dames, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Er is hier nog geen aprilforum, maar jullie zijn wel al van harte welkom op www.oudersforum.nl Daar werkt alles tenminste en het is er heel gezellig.
Je kunt natuurlijk ook even daar gaan kletsen totdat het aprilforum hier is aangemaakt (schaam).

Groetjes Wenneke

Hoi Sas,

Ik heb ook het idee dat mn hoofd gloeit. En mn borsten zijn ook erg gevoelig...
Ze voelen als een blok beton aan mn lijf.... Verder heb ik gelukkig (nog) nergens last van. Ik ben nu 5w1d en ik vind het wel erg spannend allemaal. Ben erg benieuwd wat me te wachten staat...
Hopelijk wordt het april forum snel geopend!!

Groetjes,
Diana

PS: Gefeliciteerd allemaal

hallo

ben 6wkn zwanger van de tweede!!
is het bij jullie de eerste of niet??

groetes liek

goed idee,

als ik inderdaad zwanger ben,
volgens een berekening wel....
dan ben ik nu 5 weken zwanger......
 gr jessica (babyoflove)