Nog geen babynaam!

Hallo dames!
Ik lig alweer wakker omdat ik nog geen uitverkorene babynaam heb kunnen vinden..
De hoogste tijd om hulp in te schakelen van deze club van gelijkgestemden, met enig verschil waarschijnlijk dat jullie je baby wel al een naam hebben gegeven..
Ik ben nu 37wkn in verwachting van een meisje!
Ik heb de volgende namen als voorkeur, maar nog geen definitieve keuze kunnen maken:

(graag ervaringen, commentaar, suggesties, etc.) Bedankt bij voorbaat, voor jullie reacties!

Angel
Celesta
Noelle
Victoria
Jolie

Denk bij het uitkiezen van een naam hoe je haar gaat noemen of ze genoemd zal worden als je de naam afkort
daar heb ik aan gedacht bij het uitkiezen
maar ik zie bij jouw naam olivia is ook een mooie naam
succes

Ik vind jolie en olivia ook erg leuk! Angel wordt het dan op zijn engels uitgesproken of op zijn 'frans'. Daar krijg je dan waarschijnlijk vaak misverstanden over, denk ik.

Succes!

Ik vind Noelle en Jolie erg mooi...

Indd goed kijken hoe het kan worden afgekort, of het past bij de achternaam, eventuele andere kinderen en wat ik ook heb gedaan... hoor ik mezelf de naam noemen? want bij sommige namen kon ik het zelf niet eens goed uitspreken..

Veel succes met het kiezen!

Ja ik vind Jolie ook erg leuk! Klinkt stoer, maar ook lief en is niet heel standaard, maar ook niet té apart.
En past mooi bij Kingston.
Noelle vind ik ook mooi.

Terug
Bovenaan