(nog) geen bi maar lagerugklachten...

A

Anoniem

Guest
 Hallo goedemorgen,

Ik loop bij een bekkentherapeute ivm si-/bekkenklachten maar omdat ik oefeningen kreeg die mij niet hielpen, (verwacht ook niet dat die oefeningen gelijk helpen maar als ik 's nachts een uur wakker lag en de oefeningen deed en niet  hielpen dacht ik; waar ben ik in godsnaam mee bezig?)  heb ik een andere fysio gebeld en daar kon ik vrijwel direct terecht voor een second-opinion... die zei dat het niet mijn bekken zijn maar dat hij mijn lage rug  is! Ik blij maar nu, bekkenklachten kunnen in een later stadium ook optreden, al gaan we daar natuurlijk niet van uit, positief blijven denken.

Lage rugklachten (richting hernia), ik zal jullie vertellen van het weekend ging het  goed, al heb ik weinig gedaan maar het zitten, zoals nu, een kantoorbaan, 40-uur valt me zwaar  tegen, het is nog maar 10.30u en heb het nu al gehad... tintelende voeten, bil, been,  heupen en handen...

Hij zei; als je het nog tot de 32ste week weet vol tehouden dan moet je maar stoppen met werken... en probeer anders eerder 50% ziek te melden maar ik vind dit zooo moeilijk!!! Je ziet het niet aan de buitenkant, collega zegt steeds maar; ja, lastig en vervelend voor je en je moet nog even... (ipv meid, als het niet meer gaat...)
Maar ja, ze heeft zelf (nog) geen kinderen en vriend dus ze kan zich hier ook niets bij voorstellen en is misschien nog een beetje jaloers ofzo.
Ik heb met kerst een week vrij, ik kijk er nu al naar uit maar ik denk toch dat ik daarna  de helft minder ga werken, pfff... wat een gedoe en onzekerheid, beinvloed tch wel een beetje de vreugde van het zwangerzijn..

Als is dit natuurlijk niet het ergste wat een mens kan overkomen, toch verveldend...

Xxx

Het lijkt me inderdaad heel vervelend. Zeker als je ook nog gewoon naar je werk moet.
Ik heb sinds vorige week dat ik regelmatig moeite heb om te lopen. Het gevoel alsof al mijn spieren op slot zitten. Meestal zit dit in mijn onderrug of mijn bovenbenen net onder mijn billen. Ik probeer om mijn spieren een beetje soepel te houden, maar soms kan ik gewoon echt niet meer lopen.
Voor mij duurt het gelukkig niet meer zo heel erg lang voordat ik moet bevallen en ik heb ook eigenlijk geen verplichtingen. Ik hoef niet naar mijn werk en kan zelf mijn dag indelen. Als het bijvoorbeeld ff niet gaat dan doe ik een uurtje later boodschappen ofzo.
Oja, ik ga ook zo'n 3 tot 4 keer per dag onder de douche staan. Dat is voor jou (nog) niet mogelijk als je moet werken, maar misschien heb je er toch iets aan.

Heel veel succes in ieder geval

Terug
Bovenaan