Nog Geen Buikje?!

A

Anoniem

Guest
hallo, ik ben nu 15 weken zwanger en er is nog bijna niks te zien?? wanneer begint het dan te groeien? ik wil het zo graag laten zien haha

groetjes Danielle

Hey meis,

Ik denk dat het bij iedereen wel een beetje verschillend is. Wij hebben voor drie maanden moeten vertellen dat ik zwanger was omdat het al zo duidelijk zichtbaar was. Maar bij  mijn schoonzus daarin tegen zag je  pas na 22 weken echt wat.

Even afwachten nog dus! xxx isa.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! kWil je niet teleurstellen hoor maar het kan inderdaad best nog ff duren voordat je echt iets gaat zien... Bij mijn eerst zwangerschap ook pas bij een week of 25 en nu ben ik 26 weken zwanger en heb ik ook pas vorige week voor 't eerst de positiebroeken weer van zolder gehaald. Ach ja, het is nooit goed, eerst kun je niet wachten totdat je een buikje krijgt en straks ben je weer blij als je er vanaf bent! succes en geniet nou maar gewoon lekker van je zwangerschap! Jojanneke.

Heee Danielle,

Ik begrijp helemaal wat jij voelt,ik had precies hetzelfde en heb dat ook een paar keer op het forum geplaatst.
Bij mij wilde het ook niet vlotten dacht ik!
Ik dacht echt dat het in mijn kont zat ofzo.Je wilt het idd zo graag ff laten zien.
Bij mij begon het bij een week of 15/16 echt duidelijk zichtbaar te worden,en vanaf toen groeide ik echt met de week.Het zit zelfs al in de weg soms!(kan jij je nog niet voorstellen denk ik)!
Ik ben nu bijna 25 weken en heb echt al een flinke toeter.Bij 17 weken ging ik het voor het eerst voelen,dat is ook iets waar ik echt op zat te wachten en waarvan ik dacht wanneer komt dat nou eindelijk eens.(Ik was veel te ongeduldig!)
Maar reken maar op een dag word je wakker en dan zie je het ineens.Die buikt die komt er!!!!
Geniet ervan!

Groetjes Lena

Toen ik 12 weken zwanger was liet ik iedereen trots mijn vetrol zien. Het leek helemaal nog nergens naar, maar nu zit er een flinke toeter.
Mijn buurvrouw was al 36 weken toen ze zo'n vetrolletje had, dat lijkt me inderdaad helemaal niet leuk. Het voordeel is wel dat je niet zoveel ruimte nodig hebt om je te verplaatsen, want nu moet iedereen voor mij opzij.

Hihi, zeer herkenbaar.

Bij mij begon je pas wat echt zien vanaf z'on 24/25 weken.
Daarvoor was het nog steeds; heeft ze ze nu teveel gegeten of....en dat terwijl ik vrij slank ben..

Ben nu 30 weken, en krijg vanaf nu pas veel opmerkinge, jee, ben je zwanger,
Ja, al 7 maanden!
Dan kijken ze me aan alsof ík niét goed bij mijn hoofd ben.
Ik moet zeggen dat het pas sinds vorige week ontzettend hard groeit. Dagelijks zie ik veranderingen.

Je wilt zo graag dat mensen het zien.... je krijgt ongevraagde nare opmerkingen, groeit het wel goed? Baal je nog meer.

Ik had me ook voorgenomen om maandelijks een buikfoto te maken, de eerst heb ik pas hoeven nemen met 25 weken haha

Let maar op, zo gauw jij je kindje gaat voelen (ik bij 20 wkn) zul je je minder zorgen maken, en zul je denken; hihi, mijn geheimpje, groei maar lekker. Mama heeft er nog mooi geen last van.

Succes verder met je zwangerschap.

Liefs,
Sannes
30 wkn

Ik ben nu 21 weken zwanger. Maar mensen die mij nooit eerder hebben
gezien zouden ook echt zeggen dat er een baby op komst is. En mijn
beste vriendin was met 15 weken al een tonnetje aan het worden! Wees er
maar nog even blij mee. Ik baal ervan dat ik nu opeens allemaal nieuwe
kleding moet kopen. Buije is nu wel wat aan het worden en dat vin ik
wel leuk (zwangerschapskleding is als je echt een minimaatje bent van
nature geen optie is allemaal veeeeeeel te groot).

Ik denk zelf dat het pas echt gaat opvallen over een week of 2 of 3. Het verschilt zo erg per persoon!

Terug
Bovenaan