nog geen buikje..

Hallo!

Zoals de titel al zegt, ik heb nog bijna geen buikje en ben al 17 weken zwanger van nummer 2.
De vorige keer had ik ongeveer met 18 weken een buikje maar nu nog echt niet zo veel en iedereen heeft het er maar over dat de 2e keer je veel sneller een buikje heb,
Ik ben ook nog geen kilo aangekomen. De vorige keer wel 20 in totaal dus vind het nog niet zo erg dat ik nu nog niets ben aangekomen maar maak me af en toe een beetje zorgen. (om niets waarschijnlijk)

Meer juli moeders hier last van..... of misschien totaal niet!

Groetjes Fee

hoi hoi,

Hier nog een juli mama die nog niet zo heel hard groeit...
Ja, op de verkeerde plek haha.... Boven in mijn buik groei ik erg hard, maar daar waar ons wondertje zit is nog weinig te zien...
Nu ben ik niet de allerdunste mama en bij mijn zoon duurde het ook lang voordat er iets te zien was... Dus ik maak me nog niet zo heel druk. Maar het zou wel leuk zijn als er al echt iets te zien was. Ben tenslotte toch al 18 wkn op weg...

Gr. mama Peet

Ook ik heb nog niet echt een buikje, vandaag toevallig weer eens een foto gemaakt maar je kunt het amper zien. Ik ben inmiddels wel wat aangekomen 2,5 kilo om precies te zijn en ik ben nu 16 weken zwanger maar ik ben wel een stukje breder geworden dus wat niet op mijn buik zit zal wel in mijn taille gaan zitten denk ik. Waar ik zelf wel een beetje bang voor ben dat ik na 20 weken ineens heel hard ga groeien dat had ik namelijk bij de eerste ook  en dat vond ik niet zo prettig want op het einde was ik echt tonnetje rond en dat wil ik liever niet weer mee maken maar ja je doet er zo weinig aan.

Groetjes,

Puk

ik ben nu 16 weken en drie dagen zwanger van de derde en ik heb ook nog geen buik bij de   eerste zag je al duidelijk een bolling en paste ik me broeken niet meer en bij de tweede ging het al langzamer en was me buik veel kleiner en nu zie je nog niks alleen voor mezelf zie ik het een beetje dus denk dat het gewoon niks zegt en bij iedereen anders is
groetjes

Bij mij was er tot week 17 weing te zien. Ik kon het zelf wel merken aan mijn broeken. Maar daarna heeft het echt een spurt gemaakt. Sindsdien draag ik ook positiebroeken. Nu, ben volgende week 20wk, kan je er niet echt meer om heen. Mensen beginnen het ook nu voorzichtig te vragen.  

Gr Froukje

Hoi,

Ik ben nu 16wk en 3dgn en ook bij mij begint het nu langzaam een beetje zichtbaar te worden..
Wel kon ik na 9 weken mijn eigen broeken al niet meer aan, omdat mijn heupen al snel breder werden.
Soms maak ik me ook wel een beetje zorgen over mijn buik, omdat ik van de tweede veel eerder wat kon zien.
En tot nu toe heb ik het kindje ook nog niet echt kunnen voelen.
Tenminste , voel af en toe wel wat plopjes en borreltjes, maar weet dus niet zeker of dat ook het kindje is,haha.
Volgende week weer naar de verloskundige, das toch altijd een fijn moment.
Dan weet je tenminste weer zeker, dat je goed gegroeid bent en of alles goed gaat.

Susses allemaal met het buikje.

groetjes Berdien

Hallo allemaal,

Ik ben 16 weken en je begint langzaam nu wat te zien. Althans, ik zie het zelf, tot nu toe zien anderen nog helemaal niets. Ik ben zwanger van nr 3 en bij nr 1 en 2 duurde het ook erg lang voordat je wat zag, dus ik maak me niet zo'n zorgen. Die buik, die komt wel.
Bij nr 1 begon ik pas bij 20 weken zwangerschapskleding te dragen (ben ik totaal toen 10 kg aangekomen) en bij nr 2 pas bij 23 weken (ben slechts 8 kg aangekomen). Beide jongens waren gezonde babies van bijna 7 pond en ik had een week, anderhalve week na de bevalling mijn gewone kleding weer aan. Het heeft ook voordelen als je buik niet zo groot wordt....

Geniet allemaal van de bijzondere tijd!

Groetjes,

Sandra

Hoi !!

Ik ben nu 16 wk en 3dgn. Ik ben zo goed als niet aangekomen, hooguit een kilo'tje.
Ook nog niet 'echt'   een buikje. Wel zo'n klein bolletje waar de kleine zit. maar niemand ziet dat.
Bij de eerste zag je pas bij zo'n 25 weken een buikje, en ben vanaf de 7de maand flink aangekomen, in totaal 20 (!!!!!!) kilo. ( teveel vruchtwater etc)
Nu dacht ik ook dat ik gelijk een buik zou krijgen vanwege wat ze zeggen bij een 2de.   Ik maak me dus aan de ene kant ook zorgen, waar blijft die buik??? en aan de andere kant wil ik niet zo nodig een buikje want de vorige keer was het echt iets te veel buik.

Mijn broeken pas ik nog wel maar als ik zit dan duwt mijn broek een beetje en dan voel ik de kleine er wel tegen aan 'schoppen', dus ik heb maar alvast een zwangerschapsbroek gekocht. Dat zal hij/zij fijner vinden, denk ik zo.

Gr. Tel

Terug
Bovenaan