nog geen drie maand en 39.1 koorts...wat te doen??

Mijn zoontje is erg verkouden en had gistern 39.1 en vannacht 38.7 koorts. Hij is van 4 december. Overal lees je dat ze onder de drie maanden nog niet echt koorts mogen hebben, dus wat moet ik doen...? Zelf denk ik dat ik het vandaag nog even aankijk en anders morgen of vanmiddag nog probeer te bellen.

groetjes Mellow
 
Ik zou gewoon even bellen. Onze ha is graag op de hoogte als de kleintjes wat mankeren. Zeker handig voor het weekend. Als het dan in het weekend erger wordt hebben ze iig de gegevens al.
Of je zit bij de HAP waar je meestal niet vrolijk van wordt....
Waarschijnlijk is het gewoon een reactie op de verkoudheid en aangezien die kleintjes nog geen goede thermostaat controle hebben loopt de koorts al snel hoog op!
Van VSM hebben ze Kinditherm zetpilletjes die ze trouwens al wel heel snel mogen hebben!
Beterschap!

Groetjes Sas
 
Als ik jou was zou ik idd net als wat de anderen zeggen even de ha bellen. Als ze nog zo klein zijn zou ik dat niet afwachten. Beter voor niks aan de bel getrokken dan dat je ergens te laat bij zijn.
Beterschap!
 
ik heb gebeld en moest inderdaad even langskomen. Vanmiddag had hij al 39.7. Het blijkt gewoon van de verkoudheid en de griep te komen en moet het even in de gaten houden. Bedankt voor jullie advies!

groetjes Mellow
 
Nu weet je tenminste dat het niks ernstigs is en dat je hem af en toe een zetpilletje kunt geven. Gelukkig maar! Beterschap met hem, want als ze nog zo klein zijn is het helemaal zielig als ze ziek zijn.
 
Terug
Bovenaan