Nog geen duiveltjes...................

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!!!!!

Nog geen red devils hier...... Vandaag of morgen mijn NOD... weet niet zeker of ik het goed doe.... vrijdag de 10e mijn eisprong gevoelt..... Moet ik dan vanaf zaterdag 14 dagen verder tellen?
Of vanaf die vrijdag?....

Ik heb nu af en toe een heel klein beetje zeurend gevoel maar geen ongipijn....

Afgelopen donderdag/vrijdag steekjes onderin mijn buik gehad... zou dit een innesteling geweest zijn????

Jullie zien het al..... Ik ben mezelf weer hartstikke mesjokke aan het maken....

Hoop het zoooooooooo............

Liefs Lill

Ik kan bijna niet meer tikken zo hard ben ik voor je aan het duimen!!!!!

Heel veel sterkte gewenst !
mijn NOD is morgen en ik maak mezelf ook stapel gek.
Zit in mn hoofd hele scenario's te bedenken hoe ik het mn ouders ga vertellen. Heb zelfs al in mn agenda uitgerekend wanneer ik dan 3 maanden ben, wanneer ik het iedereen kan vertellen. en wanneer dan mijn zwangerschapsverlof in kan gaan. en dat het dan een tweeling van sterrenbeeld zal zijn.

zucht
kan het nog erger ?

Hoe zat het ook alweer? Even terug naar de biologieles. Een gemiddelde menstruatiecyclus duurt 28 dagen. De cyclus begint op de eerste dag van de menstruatie en eindigt op de dag voor de volgende menstruatie. De eisprong, ook wel ovulatie genoemd, vindt plaats ongeveer veertien dagen voordat je weer ongesteld moet worden.

Tellen vanaf je ovulatie! Denk ik tenminste...

Veel succes in het 'wachten', niet leuk he...

Liefs,
Erika

hoi hoi,ik moet vandaag ongi worden,spanned he!!!ik heb wel al 3 dagen ongi gevoel,normaal dan heb ik dat alleen op de dag zelf,en dan zet het door,ik denk dat het er somber uit ziet voor me,alhoewel ik wel wat klachten heb sucses gr manuela

Hoi meiden,

Ik had ook gisteren NOD, en nog niets. Maar ik ga er helemaal vanuit dat het snel komt. Heb nauwelijks klachten die op zwangerschap duiden. Ik denk dat ik mijn NOD gewoon wat te vroeg heb bepaald. Ik rekende net uit dat mijn cyclus vorige maand 28 dagen heeft geduurd, en nu ben ik pas op dag 25, dus ik zal er maar niks van verwachten.

Sterkte met wachten allemaal!

groetjes, Inge

Terug
Bovenaan