Nog geen duiveltjes.....................

Hoi allemaal!!!!!

Nog geen red devils hier...... Vandaag of morgen mijn NOD... weet niet zeker of ik het goed doe.... vrijdag de 10e mijn eisprong gevoelt..... Moet ik dan vanaf zaterdag 14 dagen verder tellen?
Of vanaf die vrijdag?....

Ik heb nu af en toe een heel klein beetje zeurend gevoel maar geen ongipijn.... Hoop maar dat het bij mij hetzelfde is als bij Claudine!!!

Afgelopen donderdag/vrijdag steekjes onderin mijn buik gehad... zou dit een innesteling geweest zijn????

Jullie zien het al..... Ik ben mezelf weer hartstikke mesjokke aan het maken....

Hoop het zoooooooooo............

Liefs Lill

Hoi lieve Lill,

Ik hoop echt voor je dat het zo is, meid! Zou ik wel heel erg leuk vinden, want ik had vrijdag 10 september ook mijn eisprong en dan zouden we gezellig samen naar het mei-forum gaan. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet echt sypmtomen had die duiden op een zwangerschap, maar toen ik op de dag dat ik ongesteld moest worden een test deed, konden wij onze ogen echt niet geloven. Zo raar is dat als je dan in een keer wel die felbegeerde 2 streepjes ziet staan. Na 3 testen begon ik het eindelijk een beetje te geloven, maar ik vind het nu nog steeds heel onwerkelijk. Ben afgelopen maandag door mijn rug gegaan en ik weet dus niet of het met de zwangerschap te maken heeft of dat ik gewoon een kou op mijn rug heb. Het is in ieder geval erg vervelend, want ik heb er de hele dag door last van. Verder voel ik af en toe wat steekjes en mijn borsten beginnen nu ook wat gevoeliger te worden. Nog niet misselijk (even afkloppen), maar ik ben er natuurlijk nog niet. Donderdag 14 oktober krijg ik een inwendige echo in het ziekenhuis, dus dat is wel erg spannend. Denk dat ik me dan ook wel wat gerustiger voel.
Nou meid, ik hoop dat ik dadelijk hier mag lezen dat het jullie ook gelukt is. Ik ga heel erg voor je duimen! Laat je me nog iets weten?

Liefs Claudine

He Lill,

Hoesie? Zijn de red devils nog steeds uitgebleven? Hope so!!
Spannend hoor.

Bij mij zijn ze vanochtend gearriveerd en ze mogen hierna van mij nog 1x komen en dan NIET meer, want dan wil ik gewoon zwanger worden met IVF!
Ik heb een megatas met medicijnen opgehaald en heb goede moed: HET MOET NU GEWOON LUKKEN (punt).

Hopelijk bij jou nu al meid!
lfs. Suus

En en en????????????????????? Nog steeds niets???????????
Laat je het even weten??

Goedzo Suzie von Wuzie! Gewoon NU! We gaan ervoor he!!! Ik ben begin 2005 aan de beurt dus als het bij ons beiden lukt dan lopen we misschien wel een beetje gelijk!! Zou leuk zijn he!
liefs inge

Terug
Bovenaan