nog geen ei ontwikkeling

Haailoo,

Helaas pindakaas nog nix te zien, ook niet ee klein beetje. Ik ben er vrij rustig onder en heb toch nog steeds een goed gevoel! Komt vast door het weer. Ik verbaas me er eigenlijk zelf wel over dat ik niet zwaar teleurgesteld ben. Het kan ook nog alle kanten op. Ik moet maandag trug komen om te kijken of er dan iets groeit.

Fijn dat er even een afkoeldag tussendoor is, lekker ramen open gooien en laten waaien. Maar het zonnetje mag er van mij altijd zijn, word je lekker vrolijk van. Fijne zondag iedereen, toedeloe,

groetjes van Sjanneke (pietje is nu ineens erg lief, voelt vast iets aankomen.......)

Heeee Sjanneke,

Ben het met je eens, jou eitje krijgt binnenkort een groeispurt, goed dat je er zo positief onder blijft, that's the spirit.  

Fijn he dat we even een koele dag tussendoor hebben, ik heb ook alles open gezet, om de warmte uit het huis te laten verdwijnen, maar ik heb wel weer zin in het zonnetje en die komt er weer aan, lekker weer om in de tuin te liggen onder een parasolletje.

Het komt echt wel goed hoor lieve Sjanneke, fijn ook trouwens dat Pietje een beetje rustig is hij is natuurlijk blij dat jij niet achter hem aan zit.

Fijne zondag, de zon gaat weer flink schijnen.

heel veel knuffels van mij

hailo,

Jaaaa, dat denk ik wel dat mijn ei een groeispurt gaat krijgen!! enne Mick, we gaan het gewoon doen, we gaan samen zwangeren (dat zou wel erg grappig zijn als het ook nog gaat lukken). Hier alles rustig. Gisteravond wel even een klein dipmomentje gehad, maar uit elke dipje kun je uit komen!!!!! We hadden een erg enge film gehuurd, had ik lang niet meegemaakt dat we zo zaten te griezelen. We bleven maar schrikken. En 's avonds echt om me heen gekeken of ik geen schimmen zag. Wat een film al niet kan doen.

Zo, nog drie weken wachten en we krijgen de sleutel van ons kleine lieve huisjes, heerlijk lijkt me dat. We lopen er bijna iedere avond langs.

Enne mickey, volhouden he! Als het ff niet gaat gewoon schrijven! We sleuren ons erdoor heen. Ook jij enorm bedankt voor de lieve woordjes, dat doet een mens echt goed!!!!!!

En nu genieten van de zondag!

toedeloe

dikke luie knuf

Sjanneke

Heee Sjanneke,

Welke film heb je gekeken toch niet de grudge he, die heb ik laatst ook gezien, toch redelijk eng kon er eerst niet van slapen, brrrrrr. Spannend dat jullie bijna gaan verhuizen samen met je mannetje en lieve Piet naar jullie schattige huisje, wat kan je daar dan op verheugen he. En zal je zien verandering is heel goed gaat het zwanger worden ook lukken. Ken trouwens wel dat dippie-gevoel had dat net ook, manlief en m'n dochtertje zijn naar een verjaardag ik ben niet mee, voel me niet zo lekker heb al een week een soort misselijkheid gevoel denk zeker dat dat de spanningen zijn van de laatste tijd, zwanger kan ik niet zijn ben net weer ongi geweest. Zat net beneden ook dippie voor me uit  te staren en ben nu het huis aan het opruimen krijg je weer een heel goed gevoel van, zou ook wel even in de tuin willen gaan liggen met een goed boek, maar huis gaat voor, ach je kent dat wel.

Samen zwanger worden daar gaan we voor he. Fijne zondag geniet lekker van het zonnetje, knuf knuffel de buffel van mij

Yep das de film die ik heb gezien. Wel een goeie. Op dit moment is het niet zo goei met mij. Nog geen eigroei te zien. Moet donderdag weer maar ik was toch wel even verdrietig. Ben nu ook erg moe en ga lekker nix doen. Heb vandaag ook de handtekening gezet voor de hypotheek en samen met mn vent een lekker biertje gedronken op een terrasje, dat doet een mens meer dan goed.
Mijn collega's waren vandaag erg lief en begrepen het volkomen dat ik een beetje afwezig was. Moet donderdag weer terug komen, heb al iets geregeld voor mijn werk dat als er nog geen ei groei is ik even thuis kan blijven. Dat voelt ook al goed.

Verder is pietje echt superlief op het moment, hoop dat het zo blijft hahahaha.

Ik ben er verder wel goed onder hoor, en ga zeker niet met de pakken erbij neer zitten maar een traantje mag er af en toe best vallen en een stortbui ook als de storm maar wel weer gaat liggen.

Dikke Doeoeoeoeoeoeoei, Sjanneke.

Terug
Bovenaan