nog geen einde van bezoek ziekenhuis

hoi meiden,
senna moet alleen nog voor een echo.dit omdat ze in een stuit lag.
nu moest ik nog naar de gynaecoloog voor eind gesprek,maar het is geen eind gesprek maar weer een begin gesprek geworden.
al die tijd vloei ik nog steeds.van de 9 weken ben ik 2 dagen niet ongesteld geweest.
ik heb bij me 4de week de prikpil gekregen.blijkbaar is dit niet een goeie oplossing voor me migraine.maar daar is het nu te laat voor.nu moest toch voor de zekerheid een echo maken om te kijken of er niet iets achter gebleven wat bijna nooit voorkomt.want tijdens je keizersnee maken ze je helemaal schoon van binnen.
dacht zal wel weer een cyste zitten,maar blijkt nu een vleesboom te zijn.
nu moet ik over 4 weken weer echo maken en daarna naar gynaecoloog om het te bespreken.
hij moet ook eerst al me gegevens opvragen omdat ik 3,5 jaar geleden in een andere ziekenhuis me cyste heb weg laten halen.
onderhand mag ik weer aan het werk en dan kan ik gelijk weer het ziekenhuis in.
me werk ziet me al aankomen.ben nu al meer als half jaar thuis.
gr marjan

hoi marjan,

wat een verhaal zeg. je bent nog ff onderweg lees ik wel. Je hebt hier niet om gevraagd en als je werkgever er problemen mee heeft zou erg vervelend zijn.

ik wens je heel erg veel sterkte

groetjes maaike

p.s. bedankt voor je aanbod voor je knuffeltje

Pff, je krijgt het wel te verduren Marjan.
Onrustige dochter, zelf gedoe.......

Ik ben vandaag met onze dochter bij de osteopaat geweest ivm met de onrust. Ben benieuwd, wat voor uitwerking het heeft. Onrust kan namelijk eerst verergeren (kan tot 2 dagen duren) en dan zou er verbetering op moeten treden. Hou je op de hoogte.

Wat Mikkie al zegt, jij kan er niks aan doen en is inderdaad heel vervelend, als je werkgever er problemen mee heeft, maar om nou aan het werk te gaan in deze situatie lijkt met niet echt goed.... dan ben je er toch ook helemaal niet bij en heeft hij/zij toch ook niet veel aan je.

o wat vervelend zeg

ik heb ook migraine en enige anti-conseptie die ik kan hebben zonder dood te gaan van de hoofdpijn is een spiraaltje ( en een condoom of onhouding dan haha :p)

hoop dat het snel weer beter gaat allemaal.
en goed aan jezelf denken en voor jezelf opkomen
vooral maar lekker genieten van de mooie momenten

hoi,
mama van ramon:ik kom ook bij de osteopaat.maar de volgende dag kreeg haar prikken,ze was toen 2 dagen van slag ook de nachten.nou toen kon ik wel achter het behang plakken.48 uur met haar bezig geweest.
het lijkt wel dat ze nu iets rustiger is geworden maar of dat nou komt door die osteopaat ?????
maaike: ja me werk kan echt het gas krijgen,maar al dat gezeik.maar ja ze is met vakantie me afdelingshoofd.ze weet nog niks.laat nog maar ff zo.
sparkel gem: ik heb hiervoor mirena gehad,toen kreeg ik een cyste,veel buikpijn,maar migraine was wel stuk minder,maar niet weg.
die hormonen moeten 1 lijn hebben en geen pieken en dalen dan krijg je migraine van zij de gyn.
ja zonder conceptie is helemaal niks.lig ik echt doodziek in bed.
want anders had me man zich wel laten helpen.
bij de vrouw kan het nu ook heel gemakkelijk,maar of dat een oplossing is ????
nou ga snel even me kids naar school brengen.
gr marjan

Terug
Bovenaan