nog geen eisprong na 9 testen

hallo allemaal,

negen testen en 1 echo verder is er voor de 3de iui nog geen eisprong te vinden vandaag moeten we naar de kliniek voor de 2de echo en gaan ze kijken of het eitje nu wel rijp is
baal er wel van want de 1ste echo deed flink pijn maar goed we weten waar we het voor doen en hebben het er voor over
grapte van de week naar mijn man het moet wel een heel sterk en mooi kindje worden het kost al zoveel hihi
we hopen maar dat dit eitje dat langer blijft zitten het goede is en goed volgroeid is.
ik houd jullie op de hoogte

groeten m

Rot is dat, he? Ik had zoiets ook tijdens mijn IVF. Ik bleef maar spuiten maar de eitjes werden maar niet van de gewenste grootte. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, maar het voelt als een hoop gedoe. Ik hoop dat je snel je IUI hebt.
Groetjes, Esk

nou het ging niet best mijn eisprong bleek al geweest te zijn
ik heb toen wel de volgende dag zonder het advies nog een keer getest en toen was hij wel positief dus als dat de keren ervoor ook zo geweest is weet ik waarom het niet gelukt was.
ik kreeg alleen echt rotopmerkingen naar mijn hoofd totaal geen begrip, toen ik in de ruimte was en eigenlijk logisch begon te huilen werd er gevraagd of we psychologische hulp nodig hebben echt belachelijk net of een mens niet even mag huilen of zo je word echt meteen gezien als een psychologisch geval
maar goed we weten nu dus eigenlijk zeker waardoor het kwam dat het niet meteen lukte nu maar verder naar de volgende pogingen waarschijnlijk onder echobegeleiding
maar die wil ik graag dichter bij huis kunnen doen dus ik ga bellen met alle ziekenhuizen in de buurt nee dat kan niet dan moet je hier patient zijn heb dus nu mijn zorgverzekeraar erop gezet dat moet vast helpen we horen eind van de week of het dichterbij kan en daarna lekker op vakantie en even nergens meer aan denken

groeten m

Terug
Bovenaan