Nog geen embryo te zien

Lieve dames,

Afgelopen woensdag heb ik een termijnecho gehad en ik bleek nog in een erg vroeg stadium te zijn van mijn zwangerschap. 5,5 tot 6 weken gaf het vruchtzakje aan. Het probleem was dat ze geen embryo kon zien (alleen het vruchtzakje) en ik maak me nu echt enorme zorgen. De dame in kwestie kon mij ook niet gerust stellen. Ik moet nu tot volgende week vrijdag wachten als er dan wel iets te zien is dan kan het goed zijn maar anders.... en hier ben ik heel erg bang voor. Is er iemand die ook zo'n rotervaring heeft en is het toen wel goedgekomen? Of niet? Alvast bedankt voor de reacties. Daantje
 
Hoi Daantje,


Een echo met 5,5 week zwangerschap is ook nog erg vroeg.
Het vruchtje is dan nog zo erg klein...
Dus ik denk dat je je eigen nog niet zo'n zorgen hoeft te maken want vanaf 6 á 6,5 week zwangerschap kunnen ze al veel meer zien.
Ik heb zelf een echo gehad met 6,5 á 7 weken en dan is het ook nog heel erg klein maar dan zie je het hartje kloppen in het vruchtzakje!
Ik hoop dat je nu een beetje gerustgesteld bent...
Sterkte in iedergeval en ik hoop voor je dat alles in orde is!
 
Ik ben momenteel 19 weken zwanger en ik heb mijn eerste echo gehad toen ik 5,5 week zwanger was. Er was bij mij ook alleen een vruchtzakje te zien. Dus maak je maar nog geen zorgen hoor. Want je ziet..ik ben nu al 19 wkn.
gr wendy
 
Hoi,

Toen ik op een dag na 7 wkn was, mocht ik voor een echo komen, omdat ik eerder een miskraam gehad had.
Heel teleurstellend was het om te horen dat de gyn alleen een vruchtzakje zag, hij meette dat het ongeveer 5.5wkn moest zijn.
Ik kon pas weer na ruim twee weken bij hem terecht(echt zenuwslopend was het)
Ik had mijzelf al een beetje voorbereid dat het weer mis was,.

Ik mocht direct voor de echo en we zagen een prachtig beeld van een vruchtje dat precies zoals het zou moeten, 9 weken was.

Als we achteraf de echo bekijken,heeft ie um pal op het koppie gezien, je ziet een heel vaag rondje.
Nu ben ik inmiddels 30 wkn,

Jeanette
 
Hoi Daantje,

Ik had met 6 weken en 2 dagen een echo en hier was ook alleen een vruchtzakje te zien. Ik ben toen weer gegaan met 7 weken en 6 dagen en heb toen hethartje zien kloppen.

Maak je dus neit ongerust! Het is gewoon nog te vroeg om iets te zien.

Groetjes Coco
 
Hallo daantje, ik had met bijna 11 weken mijn eerste echo, en ook daarop was amper iets te zien, omdat de baarmoeder te ver naar achteren bleek te liggen.
Het hoeft dus niet meteen iets ergs te betekenen, maar kan me je onrust heel goed voorstellen.
Succes!!!
 
Terug
Bovenaan