nog geen foto's

Even gekopieerd uit de veelgestelde vragen:
De toekomst is ook weer een héééél rekbaaaaaaaaaaar begrip................

Ik mis bepaalde technische mogelijkheden..
Dat klopt. Dit forum wordt in de toekomst technisch verbeterd. In het vervolg kun je:
• je eigen berichten zelf verwijderen
• zelf bepalen in welke volgorde je de onderwerpen en reacties wilt zien
• je met rss abonneren op een forum, zodat je in je browser al kunt zien wat voor nieuwe berichten er zijn (zonder steeds naar de site te hoeven gaan)
• in één oogopslag zien wat de laatste reactie is
• gebruik maken van smileys

De nieuwste reactie staat nu op de laatste pagina, ik wil de nieuwste reactie bovenaan..
Op dit moment staan de meest recente onderwerpen bovenaan. Het is heel jammer, maar er zit hier een technische beperking. We willen nu een rss-functie toevoegen, waarmee je vanuit je browser direct naar de meest recente reactie kunt gaan.
.
.Groetjes Sas

Even gekopieerd uit de veelgestelde vragen:
De toekomst is ook weer een héééél rekbaaaaaaaaaaar begrip................

Ik mis bepaalde technische mogelijkheden..
Dat klopt. Dit forum wordt in de toekomst technisch verbeterd. In het vervolg kun je:
• je eigen berichten zelf verwijderen
• zelf bepalen in welke volgorde je de onderwerpen en reacties wilt zien
• je met rss abonneren op een forum, zodat je in je browser al kunt zien wat voor nieuwe berichten er zijn (zonder steeds naar de site te hoeven gaan)
• in één oogopslag zien wat de laatste reactie is
• gebruik maken van smileys

De nieuwste reactie staat nu op de laatste pagina, ik wil de nieuwste reactie bovenaan..
Op dit moment staan de meest recente onderwerpen bovenaan. Het is heel jammer, maar er zit hier een technische beperking. We willen nu een rss-functie toevoegen, waarmee je vanuit je browser direct naar de meest recente reactie kunt gaan.
.
.Groetjes Sas

Terug
Bovenaan