nog geen groeiende eitjes

Hallo meiden,

Ik moest vandaag (dag 9 van mijn cyclus) een echo laten maken om te kijken hoe mijn eitjes groeien. Alle eitjes waren nog onder de 8 mm, dus dan meten ze ze niet volgens degene die de echo deed. Ze zei heel geruststellend dat de echo ook best wel vroeg was, omdat ik met de clomid tot nu toe een cyclus heb gehad tussen de 30 en de 33 dagen en dan dus mijn eisprong gemiddeld op dag 17,18 heb gehad. Kunnen je eitjes dan binnen een paar dagen groeien naar ongeveer 19 mm?
Hebben jullie hier misschien ervaring mee? Maandag moet ik in ieder geval weer terug voor de volgende echo en volgens haar is dat dan misschien nog wel heel vroeg.

Groetjes Katie

Ik heb geen ervaring met het groeien van eitjes. Ik weet alleen dat een eitje 8 dagen nodig heeft om te groeien dus hij zal niet van 8 naar 19 schieten in 1 dag.

Ik hoop dat ze snel gaan groeien!

Marielle

Hoi Katie,

Ik denk dat je even de echo van maandag af moet wachten. Als er dan nog geen groter gegroeid zijn gaat het ook niet meer gebeuren denk ik. Maar er zal best een reële kans zijn dat ze wel groter zijn, anders laten ze je niet nog eens komen hoor.
Ik duim voor je!

Groetjes Aslan

Hailo,