nog geen groeiende eitjes

Hallo meiden,

Ik moest vandaag (dag 9 van mijn cyclus) een echo laten maken om te kijken hoe mijn eitjes groeien. Alle eitjes waren nog onder de 8 mm, dus dan meten ze ze niet volgens degene die de echo deed. Ze zei heel geruststellend dat de echo ook best wel vroeg was, omdat ik met de clomid tot nu toe een cyclus heb gehad tussen de 30 en de 33 dagen en dan dus mijn eisprong gemiddeld op dag 17,18 heb gehad. Kunnen je eitjes dan binnen een paar dagen groeien naar ongeveer 19 mm?
Hebben jullie hier misschien ervaring mee? Maandag moet ik in ieder geval weer terug voor de volgende echo en volgens haar is dat dan misschien nog wel heel vroeg.

Groetjes Katie

Ik heb geen ervaring met het groeien van eitjes. Ik weet alleen dat een eitje 8 dagen nodig heeft om te groeien dus hij zal niet van 8 naar 19 schieten in 1 dag.

Ik hoop dat ze snel gaan groeien!

Marielle

Hoi Katie,

Ik denk dat je even de echo van maandag af moet wachten. Als er dan nog geen groter gegroeid zijn gaat het ook niet meer gebeuren denk ik. Maar er zal best een reële kans zijn dat ze wel groter zijn, anders laten ze je niet nog eens komen hoor.
Ik duim voor je!

Groetjes Aslan

Hailo,

Vertel mij nix over groeiende eieren. Mijn eitjes zijn van het type slome duikelaars. echt waar bij mij duurt het zo lang voordat er echt iets aan het groeien gaat. Zo rond dag 14 15 begint er iets te groeien en dan nog in een tempo   pfffff. Ik heb daarom ook telkens een verhoging van de medicatie. Ook bij mij was er op de 9e dag geen eitje te bekennen boven de 10 mm. Enkele van 6 a 7 das dus niet voldoende zoals je zelf ook hebt meegemaakt. Ik ben het absoluut niet eens met aslan! Het kan namelijk nog alle kanten op!!!!!!!!! Het ligt wel helemaal aan het ziekenhuis. Ik moest regelmatig terug komen totdat er een beslissing werd genomen of we doorgingen of dat de cyslus werd afgeblazen (is bij mij 1x gebeurt). De afgelopen cyclus was het kantje boord, duurde erg lang. Het kan zijn dat de gyn zegt dat het te langzaam gaat en niet verder wil afwachten, terwijl er toch stiekem nog een groeispurt kan komen.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen. Geef de hoop niet op! Je staat nog aan het begin van de cyclus enne eerlijk waar het kan   goed komen met die eitjes!! Het worden gewoon struisvogeleieren.

Morgen is voor mij de 9e dag en moet ik ook weer ff langskomen of er iets te zien valt. Hou je ons op de hoogte of ze willen groeien?? Ik duim in ieder geval voor je!!

dikke knuf Sjan

Hallo,

Bedankt voor jullie berichtjes.....
En Sjanneke.....ik ben blij dat het nog alle kanten op kan!! Ik hoop dat je gelijk krijgt wat betreft die struisvogeleieren...haha
Vervelend dat je eitjes in zon traag tempo groeien....hoe lang was jouw cyclus toen ze het hebben afgeblazen? Ik zal jullie op de hoogte houden. Laat je ons ook even weten of er al wat te zien was op de echo morgen?

Liefs Katie

Hoi
Ik ben toevallig afgelopen donderdag naar het ziekenhuis geweest voor een follikelmeting. Ik heb een cyclus van ca 26 dagen en zat toen op dag 11 en mijn eitje was 14mm. Hij hoort volgens de boeken 20 mm te zijn en groeit 2mm per dag. Ik zit dus aardig goed met mijn ei-groei. Ik moet morgen terugkomen voor de samenlevingstest en dan kijken ze of mijn slijmvlies toegankelijk genoeg is voor zijn zaad en of mijn eitje gegroeit is. Ik vind het in ieder geval erg spannend. Succes verder he?
groetjes Costa

Terug
Bovenaan