Nog geen indaling mogelijk....

He dame's,

Vandaag weer op controle geweest bij VK. Nu mogen we 1x in de 2 weken terug komen schiet al op hoor....
Nou heb haar gevraagd of het al was ingedaald maar omdat het de tweede kindje betreft was het nog onmogelijk dat het al was ingedaald....
Dus mijn twijfel was real..Maar de pijn op mijn schaambeen is nog niet weg, dat duid op het zakken maar was ff vergeten dat,dat zo lang duurd hihihih ze zei dat het zelfs nog wel 4 weken kan duren....
Zijn er nog dame's waarvan het kindje nog in een stuit ligt?
Alles is dus nog mogelijk, dat weet ik nog wel van de eerste die lag tot bijna het moment in een stuit om een verwijzing te krijgen om het kindje te draaien...
Nou verder ben ik even niet actief geweest op het forum heb buikgriep gehad! Das niet prettig trouwens met een aktief kind als je ook buikkrampen hebt!

Bij ons is al de intake kraamzorg al telefoon.geweest het mooie was dat ik mooi alle voorkeuren kon aangeven en ook zeker gedaan.
Er wordt zelfs eten klaar gemaakt, als ik daar om vraag dus dat is een zorg minder als man lief van ver moet komen.....

Nou verder had ik niks nieuws te vertellen.....

Oh bah, buikgriep! Is alles weer goed?

Ja,ik had vorige week hetzelfde verhaal mbt indalen... sterker nog,mijn verloskundige vertelde me dat het niet eens hoeft. Kan een paar uurtjes voor de bevalling nog! Hopelijk maken die beebs het ons niet zo moeilijk en gaan ze wat eerder naar beneden ;-)

Ook al last van buikgriep, ik had het gister heel de dag, idd niet prettig als je misselijk bent en je baby is zo aktief pfff wat was ik beroerd ervan

Wbt het indalen het kan idd ook nog tijdens de bevaling gebeuren

ja die buikgriep is inderdaad niet fijn!
fijn he om nu 1x in de 2weken op controle te mogen!
die van mij zat al met een gedeelte van het hoofdje vast..dus gedeeltelijk ingedaald..dit zei de gynaecoloog iig! maar inderdaad bij mijn moeder zijn 2 van de 4 kinderen pas bij de bevalling ingedaald! geen probleem dus!
mijn zoontje was al met 31 weken ingedaald..maar ik heb ook een korte romp..dus die had warschijnlijk ook niet veel plaats meer hahaha.hopelijk gelooft deze meneer er ook binnekort aan,wil wel weer eens goed kunnen ademen ;-)

liefs kim

Weer een beetje beter dan van de buikgriep??
Hoorde ook dat het weer vreselijk rondt gaat de buikgriep.
Ook ik dacht dat ons kleintje al was ingedaald, omdat ik toch echt al indalingsweeen heb gehad. Voelde precies zo als bij mijn eerste toen. De laatste keer was ik toevalling bij de gync voor controle en die zei dat ons mannetje nog niet in me bekken lag en dat het ook nog niet hoefde met het aantal weken en dat een 2e kindje vaak wat later indaalt. Gisteravond weer indalingsweeen gehad, maar volgens mij zakte ons mannetje gewoon even diep in mijn bekken en is hij er nu ook weer uit, want heb nu nergens geen last meer van.

Wat fijn dat je alle wensen door hebt kunnen geven aan de kraamzorg. Hier bellen ze met 32 of 34 weken weer geloof ik.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan