nog geen inleiding wel tips gehad van gyn om zelf te kunnen doen

nou heb t dus gevraagd om ingeleidt te worde, medische klachten gaan pas voor als t met kindje ook slechter gaat en t kindje maakt t goed gelukkig.. vrijdag weer terug komen... de gyn zei wel dat ik er zelf wat aan kan doen om het te proberen op te wekken.. volgens haar helpt seks echt en ook bitterlemon drinken moet t op een of andere manier opwekken.. dus t is t proberen waard.. hoorde dat bitterlemon slecht is maar volgens gyn niet en als t slecht zou zijn zouden ze toch nooit dat advies geven... moet wel zeggen krijg lekker t zuur van bitterlemon maar ach t is t proberen waard af toe glaasje drinken.. sekx moet ik ff niet aan denken omdat ik erg last heb van mijn bekken maar wie weet over paar dagn dak toch zeg late we dat us proberen... dacht ook gelijk tip voor jullie misschien

ja.. ik wil ivm de stuitbevalling ook graag dat baby eerder komt, maar ik heb echt geen puf in sex. Ook vanwege mijn bekken, helemaal niks. Misschien met de paasdagen wel, als ik zeker weet dat er opvang genoeg is in de buurt voor mijn oudste 2 koters...

Hoi,

Ik was aan het einde van mijn bevalling bij mijn huisarts en vertelde haar toen dat ik het echt helemaal gehad had en om inleiding zou gaan vragen. Ze had er begrip voor. Zij vertelde mij ook van de bitter lemon. Maar ze vertelde ook dat je het binnenste van een ananas kunt eten. Ik zei tegen haar dat dat toch een fabeltje was, maar zij zei van niet. Maar dan moet je wel het bittere harde hart van de ananas eten, niet de lekkere zoete vrucht (die mag je er bij eten, maar heeft geen zin).

Ik heb die dag gelijk twee van die ananassen gekocht en het binnenste op gegeten. Mijn bevalling begon twee dagen later met vruchtwaterverlies. Toeval? Ik weet het niet. Helaas kwam de rest niet op gang en ben ik nog eens twee dagen later ingeleid, maar ik heb niet meer tot de 42 hoeven wachten.

Overingens: ik heb ook wel eens gehoord dat dit soort middeltjes alleen maar helpen als je lichaam en je kindje er ook echt klaar voor zijn.

Succes,

Gr. Tamara
(februari forum)

Terug
Bovenaan