Nog geen klachten?

Hallo!
Na lang proberen blijk ik ook weer zwanger te zijn, uitgerekend eind maart. Pas 5 weken dus. Ik kan me herinneren van de vorige keer dat ik me in week 7 ontzettend moe en misselijk voelde maar nu voel ik nog vrijwel niks. Op zich positief natuurlijk, maar ik maak me zorgen over de komende weken. Hoe voelen jullie je? Als jullie klachten hebben, wanneer zijn die dan begonnen?
Sterkte allemaal!

Hoi ik had ook meteen last van klachten als misselijkheid, bandenpijn en vermoeidheid. Maar je hoort genoeg vrouwen die later pas klachten krijgen of helemaal geen klachten hebben.
Dus gewoon op z'n beloop laten en genieten

x yvonne

Hoi,

Eerst gefeliciteerd!!! En wat je zegt herken ik helemaal. Ik was bij mijn dochter ook met week 7 misselijk en daarvoor niet. Ik ben morgen 8 weken en heb helaas afgelopen week in het ziekenhuis gelegen wegens teveel braken en uitdroging. Maar dat is weer het uiterste!! Ik hoop dat het bij jou meevalt!! Ik zou ervan uitgaan dat je misselijk gaat worden en er nu dus nog even goed van genieten dat niet zo is! En dan kan het alleen maar meevallen als je je wel goed blijft voelen.

Fijne zwangerschap!!
Liefs ciomama

Hoi Meid, gefeliciteerd. Ik ben sinds woensdag echt vreselijk misselijk. Bij onze eerste had ikhet alleen in de ochtend en nu de hele dag. Loop ook de hele dag onsmakelijk te korren. Hoe moet dat morgen op mijn werk!
Niemand weet nog iets. Ben wel moe maar niet zo erg als bij onze eerste maar dat kan nog komen. Hier nog geen bandenpijn maar kan savonds geen broek meer dicht. Hele opgezette buik.

Ook mijn borsten zijn weer lekker stevig!

Ik ben morgen 5 weken zwanger en nog niks geen klachten,alleen wat sneller moe en soms meer honger!!(nu al!!!)niks niet misselijk geen zere borsten of wat dan ook.bij mn andere 2 kids ook nooit misselijk geweest.vooral bij de 1ste ook bijna niks geen klachten,bij de 2de zwangerschap ging koffie me in de 7de week tegenstaan.ben benieuwd hoe het nu gaat lopen
liefs jootje

Gefeliciteerd!
Ik zit nu in mijn 6de week en sinds vandaag voel me vandaag niet helemaal topfit. Ben eigenlijk al de hele tijd misselijk en moe. Merk ook dat ik af en toe helemaal niet op de wereld ben met mn gedachten. Kan ook best kortaf doen en daarna weer mega emotioneel zijn. En me super druk maken. Heerlijk die hormonen :) hihi.
Bandenpijn begint, vooral s'nachts, op gang te komen. Heb al 2 keizersnedes gehad en me litteken trekt ook al. Maar het is allemaal voor een goed doel.
Me vorige zwangerschappen had ik eigenlijk helemaal nergens last van dus ben benieuwd!!!

Terug
Bovenaan