nog geen menstruatie. Heb een kuur gehad om menstruatie op te wekken na mijn curettage..

Hoi hoi,

Ik heb, na mijn curettage nu een maand geleden, van mijn gyn. een kuurtje provera gekregen om een menstruatie op te wekken. Zodat we weer verder kunnen met de volgende behandeling met clomid.
Vorige week zaterdag heb ik mijn laatste provera pil genomen en binnen 3 - 7 dgn zou er een bloeding moeten optreden.
Mijn gyn. waarschuwde wel al dat dit heel minimaal kon zijn, omdat  ik gecuretterd ben en dus eigenlijk helemaal schoon ben,  maar tot nu toe is er niks te bekennen.
Weet nu niet zo goed wat ik moet doen... afwachten of het z'huis bellen wat zij adviseren.
De gyn. zei dat wanneer er helemaal geen bloedverlies kwam ik wel even een test moest doen voordat ik met clomid zou starten. Misschien dan toch maar ff testen en dan het z'huis bellen voor advies?
wat zouden jullie doen???

groetjes,
mama Peet

Hoi hoi,

Als je je zorgen maakt, zou ik gewoon bellen naar het ziekenhuis. Zij kunnen je het beste adviseren.
Zelf ben ik na mijn curretage in oktober meteen weer zwanger geworden. Dat kan dus ook....
Maar ja, je kunt niet elke situatie met elkaar vergelijken.
Dus gewoon bellen! Daar zijn ze toch voor?

Succes!

Groetjes,
Maike

Hoi Peet,

Ik zou er denk ik een test tegenaan gooien, je weet immers maar nooit.
Maar het zou wel prettig zijn als het allemaal eens loopt zoals het hoort he??!! Dan weet je tenminste gewoon waar je aan toe bent... Bij mij gaat het ook altijd anders dan ze van te voren zeggen :)
Ik ben ook nog niet ongesteld, maar ik verwacht zelf eigenlijk ook iet dat het me lukt om spontaan ongesteld te worden, ik denk dat ik na 6 weken toch ook om een kuurtje moet vragen...(gisteren weer een vleugje bloed, nu weer niks, hihi mijn positieve kant dacht "misschien innestelingsbloeding" en mijn negatieve kant dacht "pfff begint dat nabloeden nu alweer???!!!" afwachten dus) Bij mij wilden ze dat niet meteen meegeven, ze zijn altijd erg afwachtend vind ik, eerst zien wat het lichaam zelf doet. Is ook wel goed denk ik, maar het duurt allemaal zolang!!!!
Hoe gaat het verder met je?? Hier gaat het wel, de ene dag beter als de andere. Ik merk dat het echt heel belangrijk is om afleiding te zoeken, dus dat probeer ik wel, maar lukt niet altijd en dan zit ik maar depri te zijn....
Mijn familie en het grootste deel van mijn vrienden wonen aan de andere kant van het land, dus daar wip ik ook niet even snel langs. En omdat ik onregelmatig werk en mijn man niet ben ik overdag best veel alleen thuis :-(
Maar goed, positief blijven en maar duimen en kaarsjes branden dat we gauw weer op het andere forum zitten....
Fijn weekend en tot gauw! grtjs Dana

ik heb er een testje tegenaan gegooid en zoals ik al verwachtte was die gewoon negatief.
Dus toch maar ff het ziekenhuis gebeld.
Na overleg met mijn gyn. mag ik vandaag weer beginnen met Clomid. Ook zonder de bloeding.
Dus wij zijn weer begonnen met behandelen... Net al meteen mijn 1e 2 pilletjes van deze behandeling ingenomen en volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo.
We gaan er weer voor!!!!

Lieve Dana even voor jou,
Met mij gaat het wel... Net als jij gaat de ene dag beter dan de andere. Afleiding is inderdaad heel fijn en ik heb thuis veel afleiding door mijn zoontje. Nu we weer begonnen zijn, geeft me dat wel weer een goed gevoel. Ik heb echt weer zin om te beginnen, alhoewel ik van deze behandeling niet al te veel verwacht, omdat ik dus zonder bloeding met clomid begin.... Volgende week vrijdag mag ik weer naar het ziekenhuis voor een echo en dan zullen we weten of er weer een of meerdere eitjes aan het groeien zijn. I hope so!!!!
Voor jou blijft het ook allemaal maar onduidelijk he....
Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt. Wat een verschil in ziekenhuizen zeg...
Mijn gyn. heeft echt zoiets van go girl en op naar de volgende behandeling en bij jou is het meer afwachten... Ook met de miskraam. Ik werd vrij vlot gecuretteerd en jij kreeg medicijnen...
Laat bij jou ook snel maar een menstruatie komen, zodat jij ook weer verder kunt. En anders gewoon om een kuurtje vragen hoor!!!
Ik hoop dat we allebei weer heel snel goed nieuws kunnen brengen!!!

Groetjes
mama Peet

Terug
Bovenaan