Nog geen menstruatie na bevalling

<p>Hoi, </p><p>Inmiddels 12,5 week na bevalling en nog steeds geen menstruatie... Heel fijn natuurlijk maar het moet wel op gang komen lijkt me. </p><p>Hebben mensen hier ervaring mee?</p><p>Ik geef flesvoeding. </p>

Hoi,
Gefeliciteerd natuurlijk met jullie kleine :)

Hmm ja het duurde bij mij dacht ik 12 weken. Ik was gestopt met bv en werd kort daarna ongesteld.

Het kan echt lang duren en 12,5 week is nog best kort.
Zou me daar verder geen zorgen over maken en idd nog genieten nu het nog weg is haha ;-)
Ik wist niet wat ik meemaakte vooral de eerste keren.

Het kan inderdaad echt nog wel wat langer duren. Je lichaam heeft een flinke klap gehad met 9 maanden zwanger en vervolgens een bevalling. Sowieso kun je de eerste 6 weken nog vloeien, dus kun je eigenlijk pas na 6 weken pas 'echt' weer ongesteld worden. Ik gaf zelf borstvoeding, dus wel iets andere situatie dan jij, en ik werd pas 6 weken ongesteld nadat ik gestopt was met borstvoeding. Toen was onze zoon ondertussen dus alweer 10 maanden. ;) 

Ik was na 16 weken nog niet ongesteld, bleek ik zwanger....
Maar nee denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. 9 maanden op 9 maanden af... Dus kan nog ff op zich laten wachten of juist ongesteld worden en daarna een hele poos niet. En daarna paar keer op elkaar. Na mijn eerste bevalling was t jaar daarna eem rommeltje

Je hoeft je denk ik geen zorgen te maken. Ik werd pas na 20 weken weer ongesteld en ik maakte me hier toch ook wel zorgen om. Achteraf was dat niet nodig 

Volgens mij is het niet raar hoor.
Ikzelf ben 14.5 week geleden bevallen en ben al 5 keer ongesteld geweest. Dus ook niet zoals het hoort en heb het gevoel dat t pijnlijker is ook. 
Voor de zekerheid kun je naar de dokter gaan, maar denk dat jd rustig moet afwachten...

Terug
Bovenaan