nog geen menstruatie!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Ik zal me eerst even voorstellen.
Al tijden lang lees ik mee op het forum en kan ik meeleven op een afstandje, nu toch maar eindelijk een keertje een code aangevraagd.
Ik heb een vraag: Ik ben al moeder van twee kinderen en we willen graag ewen derde. Bij de eerste twee had ik na het stoppen met de pil meteen een regelmatige cyclus, nu al 10 dagen overtijd en twee negatieve testen verder. Wie heeft ervaring hiermee?

Hoi Jeja !
Bij mijn eerste kindje had ik de eerste paar maanden een erge onregelmatige cyclus.
vaak een week tot anderhalf overtijd. na een half jaar werd hij regelmatig.
We zijn nu bezig voor  een 2e kindje en de eerste keer was ik meteen 2 weken overtijd
Dacht dat ik zwanger was, 2 x een test gedaan, deze pakte negatief uit. Wat klopte want de dag dat ik de 2e test had gedaan werd ik ongi....helaas.

Als je menstruatie na een week nog uitblijft en de test nog negatief is, zou ik toch even naar de dr. gaan. Vooral omdat je altijd een regelmatige cyclus hebt gehad.
Succes en sterkte...hoop dat het toch positief uitpakt voor je.

Groeten van Miena, dochter van 2 jr bezig voor een tweede kindje.

quote: jeja2 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2006 11:54:06'));

Heb jij nog maar 2 testen gedaan?????
poehe ik heb al een palet in de container liggen!! Haha Ben ook 2 weken overtijd En dat ben ik normaal ook nooit altijd exact 29 dagen en ook nega testen allemaal ik snap er niets meer van ben moeder van 1 kindje en dat ging gewoon normaal!!
dezelfde avond dat ik ongi had moeten worden een normale pos test!!! maar nu...........         zucht.........

Terug
Bovenaan