nog geen nod, maar wel een licht streepje

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik 6 feb mijn Nod dag, maar aangezien ik me zwanger voelde ben ik toch maar vast gaan testen (kruitvat). Een licht , maar duidelijk verticaal streepje!!! De controle streep was duidelijk aan wezig. Ik krijg hier dus de zenuwen van. Wat moet ik hier van denken?

Groetjes, Daphne

nou ik hoef niet lang na te denken hoor MEID JE BEN ZWANGER.maar als je het voor je zelf zeker wil weten kan je altijd nog een keer testen,want je kan namelijk al een test doen 12 dagen na je ovulatie.maar ik kan je haast wel voor99%zeggen dat het zo is,dus eigelijk weinig rede om je nerveus te maken,,knuf pepe.

In de gebruiksaanwijzing staat: vaag streepje is ook positief. Maar ik zou voor de zekerheid nog een keer testen als je niet ongesteld word. Succes!

Ik denk ook dat je zwanger bent maar weet wel dat het altijd nog fout kan gaan voor je nod dus zoals Kat al zegt, wel nog ff testen met je nod maar ik wil je alvast voorzichtig feliciteren.

Hoi,

Gefeliciteerd! Ik denk ook echt dat je zwanger bent!! Anders test je voor de zekerheid nog even over 2 dagen maar je ziet echt geen lichte 2e streep als je niet zwanger bent!

Hoi Pepe,kat,ano,ano,en Miep
Bedankt voor het meedenken, super lief
Ik hou jullie op de hoogte van het resultaat. Ik ga 6 feb nog eens testen. Ik hoop zo dat het het waar is.
Groetjes, Daphne

van harte je bent zwanger je hoeft maar een heel licht streepje te zien en dan ben je al zwanger maar geniet er maar lekker van

groetjes

Terug
Bovenaan