A
Anoniem
Guest
Hoi meiden ,
Ik heb vandaag mijn NOD en ik ben nog niet ongesteld , maar ik durf nog niet te juichen.
Dit is de eerste ongesteldheid die mijn lichaam zelf moet doen dus vandaar.
Ik heb wel wat melkwitachtig slijm verloren , maar geen tekenen van ongesteldheid.
Wel ben ik heel moe al een week lang.
Ik wacht gewoon even af tot 16 juni.
Wie weet wat er deze week nog gebeurt,
Ik heb de laatste week ook last van veel honger.
Ik zit normaal gewoon na het eten vol , maar het lijkt net of dat mijn lichaam niet vol wil komen.
Ik ga er niet te veel op in , want anders kom ik veel te veel aan en ik neem dan een stuk fruit of zo , maar toch het is toch vervelend.
Ook drink ik veel thee wat ik eigenlijk ook niet veel drink normaal gesproken , maar ja.Ik weet niet wat ik er van moet denken.
Het is nog steeds afwachten.
Ik hou jullie op de hoogten
Groetjes jessica
Ik heb vandaag mijn NOD en ik ben nog niet ongesteld , maar ik durf nog niet te juichen.
Dit is de eerste ongesteldheid die mijn lichaam zelf moet doen dus vandaar.
Ik heb wel wat melkwitachtig slijm verloren , maar geen tekenen van ongesteldheid.
Wel ben ik heel moe al een week lang.
Ik wacht gewoon even af tot 16 juni.
Wie weet wat er deze week nog gebeurt,
Ik heb de laatste week ook last van veel honger.
Ik zit normaal gewoon na het eten vol , maar het lijkt net of dat mijn lichaam niet vol wil komen.
Ik ga er niet te veel op in , want anders kom ik veel te veel aan en ik neem dan een stuk fruit of zo , maar toch het is toch vervelend.
Ook drink ik veel thee wat ik eigenlijk ook niet veel drink normaal gesproken , maar ja.Ik weet niet wat ik er van moet denken.
Het is nog steeds afwachten.
Ik hou jullie op de hoogten
Groetjes jessica