Nog geen ongi en geen positieve test...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Naar mijn idee zit ik op dag 16 na mijn eisprong...
Ik ben maandag 26 jan naar de gyn geweest had toen een follikel van 2,0 cm die klaar stond om te springen volgens de gyn...
Alleen had ik pas de vrijdagsavonds aan de rechter kant waar de follikel zat steekjes gevoelt...
Volgens mij groeit een follikel 0,2 per dag dus kan bijna onmogelijk dat ie de vrijdags pas is gesprongen...
Ik moet zeggen dat ik zondag wel wat ongikrampen had misschien een innestelling ofzo want daarna niet weer gehad ... wel heb ik last van mijn onderrug en hele zere boobies...
Maar helaas de test blijft negatief zit niks anders op dan afwachten...
Denk vrijdag maar weer testje proberen als ik nog geen rode duivels heb...
Word er wel wat moedeloos van afgelopen zondag overtuigt dat de duivels kwamen en nu weet ik het niet meer zo zeker...

Liefs jennifer

Inderdaad niets anders te doen dan afwachten.....rottig is dat toch, die periode van onzekerheid.
Zoek maar wat afleiding in leuke dingen, succes

Hai Jennifer,

Wat rot dat je nog geen zekerheid hebt! Ik hoop voor je dat je over een paar dagen wel een positieve test in handen hebt, ik ga voor je duimen!!

Liefs Lynn.

Spannend! Wat rotwoord hè, 'wachten'? Zit toch niets anders op...

Mijn duimen draaien voor je!

Liefs Daisy

Ze kunnen doorgroeien tot 2,8 geloof ik. Dus het zou nog wel een paar dagen kunnen schelen. Maar misschien maak je nog te weinig hormoon aan. En met een late innestelling test je ook pas later positief. Dat had ik met de eerste ook. Scheelde later ook 8 dagen met de uitgerekende datum.

Helaas zijn de duivels vannochtend toch gekomen... Had het opzich wel kunnen weten met de pijn in de ondrug maar heb nof nooit zere boobies gehad voor ik ongesteld werd weer een nieuebondekt helaas

Oooh, wat balen zeg! Had zo gehoopt voor je dat je een positieve test zou hebben....

Succes maar weer!

Terug
Bovenaan