Nog GEEN ongi

Hoi lieve dames

er zijn nog maar weinig over gebleven van de 8 jubi club.

Heb gisteren maar mijn haar gekleurd (van blond naar licht rood/oranje) was wel toe aan een verandering!

Ik ben nog steeds niet ongi heb soms wel zeurend gevoel in me onderbuik, ik denk dat het niet lang meer gaat duren voordat ongi doorzet. Maar misschien heb ik het ook mis.
Ik weet zeker dat ik een heeeeele lichte streep heb gezien!

Ik ga 20 juni nog een keer testen en dan weet ik hopelijk meer!

Hoe is het verder met jenke en ank??

Heel veel liefs Natje
 
Hoi Natje,

Balen dat je test niet meteen duidelijk was. Onzekerheid is niet fijn. Waarom wacht je tot 20 juni met testen? Van mijn inmiddels bevallen vriendinnen begreep ik dat 3 dagen al een heleboel kan uitmaken voor je HCG-waarde.

Veel succes. Ik duim voor je. Zolang je niet ongi wordt, is er nog hoop!

Groetjes Irma
 
Goedemorgen NAtje,

Ik geloof dat wij in het zelfde schuitje zitten, die maar een beetje ronddobberd op het meer. Ik had 9 juni mijn NOD. Ik heb donderdag (10 juni) een Romed test gedaan = negatief. Vrijdag weer een = negatief. Vanmorgen een Clear Blue = negatief. Mijn vriend gaat morgen voor 14 dagen weg voor z'n werk. Had gehoopt hem nog gigagantisch goed nieuws mee te kunnen delen. Maar helaas. Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Biaggi
 
Lieve Natje,

Laat je dan maar gewoon ongi worden hè of een hele dikke vette streep in je positive test. Die onduidelijkheid daar word je niet goed van.
Mij met gaat verder alles prima, vandaag beginnen we met de nieuwe ronde. Ik vind het gewoon super dat alles bij mij zo goed gaat. Ik had meteen een duidelijke cyclus van 28 dagen, wist meteen van wanneer tot wanneer mijn ongi zou zijn. Op dit moment ben ik een tevrede mens en heb zin in de volgende ronde en we zien wel waar deze ronde eindigd.

Liefs, Ank
duim duim duim
 
bedankt voor jullie reacties!

ik wil nog tot de 20 ste wachten omdat ik dan toch wel genoeg hcg in me lichaam moet hebben (denk ik)
en het is ook nog eens vaderdag!

lijkt me super leuk om me pa te vertellen dat ie opa wordt en mijn vriend vader!!!

ja die romed test was ook bij mij negatief!

Maar ff iets anders!

Als je een test doet en zwanger bent blijft die + of 2 strepen toch staan???

Ik heb nu dus een test met een vaag kruis!

Of kan de test helemaal veranderen?????

Groetjes natje
 
Hoi Natje,

Volgens mijn kan je die testen met uitslag niet 'onbeperkt' bewaren. Zie daarvoor de bijsluiter. Dus trek geen conclusies na die tijd!!!

Blijkbaar zitten jij, Biaggi en ik in hetzelfde schuitje. Weliswaar was mijn NOD pas gisteren, maar normaliter heb ik van tevoren al wat licht bloedverlies. En nu nog niets....
Overmorgen gaan we op vakantie, dus ik vrees dat ik én tampons én een CB moet inpakken.

Groetjes,

Gea

p.s.We houden elkaar op de hoogte, hè!
 
Terug
Bovenaan