Nog geen ongie....Zou het???

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames!
Ik zit hier vreselijk zenuwachtig te wezen haha! Ik ben namelijk al 7 dagen overtijd...en nog helemaal geen ongie klachten...:)
Nu heb ik begin van de week even een kalendertje gemaakt..Want 20 december was de eerste dag van mijn laatste ongie...dus ik had het allang moeten wezen..
Mijn vriend en ik raken steeds meer overtuigd dat het deze keer weleens raak zou kunnen zijn! ( we zijn nu een half jaar bezig ong.)
Ik heb namelijk al 2 weken zeer pijnlijke/gevoelige borsten, en wordt alleen maar erger...Gisteravond hebben we ontdekt dat de tepels ook donkerder geworden zijn, en op het uiterste puntje is het wat lichter ( beetje witachtig) En verder ben ikerg moe..kan alsmaar slapen, en af en toe vage krampjes in de buik wat me niet bekend voorkomt..

Wij gaan voor 1e kindje..dus erg spannend allemaal!!!! Herkennen jullie deze klachten ook als zwangerschap???

Vanmiddag ga ik een test halen...en doe hem morgenvroeg...Heel vroeg,wil samen met mn vriend opstaan voor dat ie moet werken..Zal ik hem een geweldige dag bezorgen?? I HOPE SO!! :)

hoi hoi pata

Gefeliciteerd zo te lezen aan je kwaaltjes ben je 100 % zwanger....

Geniet er lekker van en doe de test anders met je vriend/man samen...

Altijd leuk elkaars reacties te zien:D

Groetjes Fran

Het enige wat ik erover kan zeggen is doe een test dan heb je meer duidelijkheid.

De meeste testen kan je ook savonds doen maar heb zelf dan altijd als die negatief is dat ik het dan niet vertrouw..

Laat je het nog even weten..

Trouwens je Menstrautie kan ook langer op zich laten wachten als je ziek ben geweest of stress heb gehad..

xx mamoetje

Testen!! En heel snel laten weten of het zo is!
Veel plezier en succes!

Beste Patan,

Was verbaasd om je verhaaltje te lezen, heb nameljik helemaal hetzelfde. Laatste dag ongi was ook 20-12 en ik had 17-01 al ongi moeten worden. Ben dus ook een week overtijd! Heb een soort kramp in mijn buik maar wordt ook niet ongi en dat is bij mij altijd heel duidelijk. Nu heel licht bloed? verlies, het mag echt geen naam hebben. Wilde gisteren mijn vriend al een zwangerschapstest kado doen maar toen had ik een speldeknopje bloedverlies en heb ik de test weer snel in mijn tas gestopt. Omdat ik vandaag al 10 keer naar het toilet ben geweest en er helemaal niets verandert is ga ik die test vanavond gewoon geven. Wij gaan dan ook morgenochtend voordat hij naar zijn werk gaat testen. IK KAN NIET WACHTEN.....Het was voor ons pas de 4de ronde en ik had het nu helemaal nog niet verwacht. Succes vandaag en niet te vaak naar het toilet

Beste Patan,

Was verbaasd om je verhaaltje te lezen, heb nameljik helemaal hetzelfde. Laatste dag ongi was ook 20-12 en ik had 17-01 al ongi moeten worden. Ben dus ook een week overtijd! Heb een soort kramp in mijn buik maar wordt ook niet ongi en dat is bij mij altijd heel duidelijk. Nu heel licht bloed? verlies, het mag echt geen naam hebben. Wilde gisteren mijn vriend al een zwangerschapstest kado doen maar toen had ik een speldeknopje bloedverlies en heb ik de test weer snel in mijn tas gestopt. Omdat ik vandaag al 10 keer naar het toilet ben geweest en er helemaal niets verandert is ga ik die test vanavond gewoon geven. Wij gaan dan ook morgenochtend voordat hij naar zijn werk gaat testen. IK KAN NIET WACHTEN.....Het was voor ons pas de 4de ronde en ik had het nu helemaal nog niet verwacht. Succes vandaag en niet te vaak naar het toilet

Wat spannend zeg! Lijkt idd precies op mij haha! Ik hoop ook voor jou dat het een positieve wordt! En dat dat druppeltje bloed niet verder doorzet! Heb net de test gekocht! Nu afwachten tot morgen vroeg, gaan we samen de test doen..:) Kan haast niet meer wachten! Maar moet toch nog eventjes! Dus jij gaat m morgenvroeg ook doen?? Spannend! Laat je het wel weten over hoe en wat? Doe ik zeker ook...:)
Ik heb verder nog geen druppeltje bloed verloren...We houden elkaar op de hoogte he? :)

hoi,hoi,

Helaas, test was gisteren negatief en vanochtend toch ongi
Nu wordt het moeilijk want wanneer is je vruchtbare periode als je periode tussen de 26 en 35 dagen schommelt???? Aan de andere kant is het voor ons wel beter nu want ik moet wat ziekenhuisonderzoeken ondergaan (geen vruchtbaarheidsonderzoeken hoor) en dat maakt het nu allemaal wel wat makkelijker. Vandaag maar begonnen om een temperatuurstaat bij te houden.

Maar belangrijker.......hoe was jou test. Ik hoop voor jou dat het wel positief was. Laat je het me weten?

Terug
Bovenaan