Nog geen plek...

Vandaag zijn we 7 dagen overtijd en we waren vandaag ingepland voor een inleiding. Ik moest vanochtend de 'birthing pavilion' bellen om te kijken of er plek was, maar helaas, alle nurses zijn bezet dus er is niemand die ons zou kunnen helpen.

Tijdens een van de vorige discussies had ik al laten weten dat hier een geboortegolf heerst en die is blijkbaar nog niet voorbij! We moeten ons wel vanavond met ons hele hebben-en-houwen melden in het ziekenhuis, maar de kans is zeer groot dat we weer naar huis worden gestuurd.

Als we vandaag niet aan de beurt zijn, is het morgen precies hetzelfde verhaal: bellen in de ochtend of er plek is en zo niet, dan wachten we weer af. We zien wel hoe het afloopt, we gaan ervoor, meer kunnen we niet doen.

Ik begrijp heel goed dat spoedgevallen voor gaan, maar ik word er onderhand wel een beetje ongeduldig van.

Hey meid,

Leef je zo toe naar een datum, wordt het weer verschoven... Ik kan me voorstellen dat je baalt. Maar geloof me, nog even en dan ben je dat allemaal weer vergeten! Dan mag ook jij je kindje in je armen houden. Nog even doorbijten!

Liefs,

T

Terug
Bovenaan