Nog geen positieve ovulatietest

<p>Hallo dames, </p><p>Wij zitten in de 2e ronde. Mijn 1e cyclus na stoppen was 33 dagen. Als ik daar vanuit ga zou ik 5a 6 dec ovulatie moeten hebben gehad.  Ben sinds 3e bezig met ovulatietesten maar nog geen positieve gehad.. </p><p>Ik denk dat mijn eisprong dan later is dit keer. Vorige keer dachr ik hem te hebben gevoeld.  Maar weet het niet zeker. </p><p>Heb nu ook nog maar 1 x geklust de 4e.</p><p>Wat denken jullie dat het beste is? Doorgaan met elke dag testen.</p><p>Ik temp trouwens ook maar is geen touw aan vast te knopen . Vanaf 30 nov aan t zakken.  6 dec 0.1 hoger toen weer lager en nu vanochtend 0.2 hoger dan gister.</p><p>Groetjes!</p><p>Ps. Ik gebruik testen van de action</p>
 
Hoi,
ik gebruikte ook de ovulatietesten van de action en had elke maand alleen maar een heel heel erg licht streepje. Ging zelfs twijfelen of ik nog wel een eisprong had ( ben inmiddels 41 jaar). Bij de huisarts geweest om een verwijzing te krijgen voor onderzoeken, maar 1 week later bleek ik toch zwanger te zijn. Inmiddels is dit 12 weken geleden....
ik weet dus niet hoe betrouwbaar de testen van de action zijn
 
groetjes
 
Ik had bij die van de action geen of hele lichte streepjes en 2 dagen iets donkerder, dit was dan ook de ovulatie en voor mij positief.
Maar mijn ovulatie was dus ook veel later dan ik de eerste 2 cyclussen dacht.
Heb je een foto van de testen? 
 
Hmm.
Had van andere juist goede berichten gelezen.
Had deze foto tijdje erna gemaakt.
xax2vl.jpg

Maar met of  zonder flits ziet er ook anders uit..
Dit is zonder flits.
h9zqo2xw9b.jpg

Want zo duidelijk als op de foto zag je het eigenlijk niet.
 
En met temp zou t ook niet kloppen. Sinds gister loopt hij op.
Dus misschien gewoon later?
 
 
Terug
Bovenaan