nog geen prenatal doos gehad jullie ?

Ik heb 'm anderhalve week geleden opgehaald. Kreeg een berichtje dat het de 2e oproep was, maar het was absoluut de eerste, vreemd!

Vergeleken met 2 jaar geleden zit er ook lang niet zoveel in, eigenlijk weinig bruikbaars... Oh Well, een gegeven paard hé?!.... en ik ben nu wel van de nieuwsgierigheid af!
 
Ik heb hem al heel erg lang in huis, met een week of 17 geloof ik.
Anders zou ik gewoon een keer langs prenatal lopen om te vragen hoe het zit.

Liefs Mariska
 
Ik heb hem ook al heeel lang in huis. Heb er zelfs drie. Mn moeder en schoonmoeder dachtenief te zijn en zo'n box te bestellen voor me maar ik had hem zelf ook al gehaald maar dat wisten ze niet.
Vind ik niet erg want die avent flesjes kan ik goed gebruiken dalijk :D
 
heb nog een keer geprobeerd in te vullen voor 1 doos maar geeft iedere keer aan dat ik niet alles heb ingevuld terwijl ik dat wel heb gedaan ??

Prenatal wil niks geven zonder brief
 
Ik heb de eerste ook al lang binnen en daarna kreeg ik nog een brief met tweede oproep en die heb ik nu ook al weer een week of drie geleden opgehaald dus ik heb er nu twee. Kun je niet even met de klantenservice bellen misschien kunnen die even kijken waar het verkeerd gaat.
 
Ik kreeg t ook niet voir elkaar via de site, heb toen gemaild met de klantenservice.. Nu zit ik re wachten op de brief, ben pas 10 weken, dus zal nog even duren!
 
Terug
Bovenaan