Nog geen rode duivelientjes

A

Anoniem

Guest
Ik was dus gestopt met de pil na 10 jaar. Nu is dit inmiddels al 3 weken geleden. Bloedtest gehad niet zwanger dus. Maar in de tussentijd wel 1 of 2 dagen druppel bloedgehad of iets wat er op leek. Dus nu nog steeds niet ongesteld.
Maar ook in de tussentijd geklust dua wie weet?????. Ik probeer er maar niet te veel
aan te denken ookal is dat zo moeilijk!!!!
Ik ben inmiddels wel gestartmet OVASAN. Een plantaardigmiddel ter bevordering van je menstruatie. Geen zorgen kan echt geen kwaad. Volledig op natuurlijke basis.
Groeten van Jeniffer

hoi jennifer

Ik denk dat je een beetje geduldig moet zijn je lichaam is gewent aan de pil en die regelde alles voor je lijf, nu moet hij het helemaal zelf doen en hij is van slag dat kan wel even duren voordat het weer normaal is.was bij mij ook en ik was ook niet geduldig genoeg ook 100 testen gedaan en dan toch weer ongi na 46 dagen.
Ik wil ook even kwijt dat niet alle plantaardige dingen geen kwaad kunnen dat is zeker niet waar en zeker als je zwanger bent is het gevaarlijk om zomaar aan te nemen dat het plantaardig is dus ook automatisch goed.veel succes groetjes wendy

Terug
Bovenaan