Nog geen tanden!

Hoi allemaal,

Ik reageer niet zo vaak maar ik lees wel vaak de dingen die gepost zijn.
Mijn vraag is hebben jullie kids al tanden. Hier nog niks te bekennen! Ze is 8 en 1/2 maand nu. Mijn andere dochter had met zes maand al tanden..

Verder gaat alles hier zijn gangetje..

Gr.

Hoi Karin,

Toch leuk dat je een x een beichtje stuurt..
Die tanden komen vanzelf...hihihi.
Ben nog maar blij dat ze er niet zijn want SOMS gaat het (zoals je misschien wel weet) met behoorlijk wat klachten voor die kleintjes.
Onze dochter is 9 maanden en 1 week en heeft 4 tanden nu, onderste 2 had ze bijna geen last van toen ze door kwamen.
Ja een beetje mopperiger misschien maar de bovenste 2 had ze wel echt een week of 2 last van, tot dat ze eenmaal door waren en was ze weer het zonnetje in huis.

Ben benieuwd van die van haar dan door komen!

Fijn dat verder alles goed gaat.

Hey,

Onze meid is alweer 9 maanden, en ook nog geen tandje gezien. Tijdje terug dacht ik het, maar denk dat het toch een sprongetje was. Want nu is haar humeur weer als altijd, maar nog steeds geen tandje :p

Op heb cb zeggen ze hoe later de tandjes komen, hoe sterker ze zijn...

Liefs,

T

Hey,

idd leuk dat je een bericht post!

Tygo is nu bijna 9 maanden en heeft 5 tandjes!
Ook hier is dat met een veel pijn en koorts erdoor gekomen.
Ik heb inderdaad ook begrepen dat hoe later ze komen hoe sterker ze zijn en hoe later ze ook weer gaan wisselen.
Geniet nog even van het tandloze mondje! Voor je het weet kan ze bijten.... AU!!

Groetjes Marieke

Hier over een week ook 9 maanden alweer (waar is de tijd gebleven!)

Geen tandjes.... moet wel zeggen dat Stan erg huilerig en hangerig is, eet minder en heeft een beetje verhoging.... Maarja dat kan ook weer vanalles zijn natuurlijk....

Ik denk al 4 maanden dat hij tandjes krijgt zo nu en dan hahahaha. Misschien ook wel weer een sprongetje!

xx

Hi!

Warren is al een paar dagen aan het emmeren met tand nummer 5....
De onderste 2 gingen hier ook vrij probleemloos, alleen heel veel kwijlen.
De bovenste 2 had hij duidelijk meer last van en gek genoeg komt nu het tandje recht van zijn bovenste tandjes door, dat is geen feest! Heel veel kwijlen en tot bloedens toe (!) op dingen bijten.
Vannacht schrok ik me echt wezenloos toen de lakens bebloedt waren, bleek hij aan de houten spijlen van zijn bed te staan knagen...

Ik geef nog bv en ik zou het ook helemaaaaal niet erg hebben gevonden als hij nog tandenloos was hoor, ben nu 2 keer gebeten waarvan 1x echt hard (sneetje in mijn tepel en het bloedde als een rund).
Maar goed, het gaat allemaal weer voorbij... Zeg ik 4665467x hardop in mijn hoofd ;-)

X
Evje
Ow Warren is nu 9 maanden!

Hier is de tellen op 2 blijven steken. Deze 2 heeft ze al ruim 3 maanden. Heb ook niet het idee dat er binnenkort weer wat bij komen( dat kan natuurlijk zo maar veranderen)
Ik heb me laten vertellen dat het niet raar is als kindjes een jaar zijn en nog geen tandjes hebben, komt dus vast goed!

Terug
Bovenaan