Nog geen teken

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ff een paar dagen tussen uit geweest....druk druk druk....

Als eerste alle meiden die zwanger zijn en die ik ben vergeten te feliciteren: GEFELICITEERD, ga er van genieten.

Mijn NOD was de 23e.....en.....nog geen teken van mijn ongi. Voelt ook niet of ik ongi moet worden (normaal heb ik al buikpijn, chagie enz...) en nu ben ik nog steeds vrolijk, af en toe een vlaag misselijk en behoorlijk gevoelige tepels.
Woensdag een test gedaan: Negatief.....oke daar leg je je bij neer.....
Maar ja nu nog niet ongi.....
Aangezien ik dus voor dinsdag bloed heb moeten laten prikken voor de gyn....en ik nog niet ongi ben heb ik ze even gebeld. Krijg ik daar een of andere chagie muts aan de foon. Dus ik zeg moet mijn afspraak dan verzet worden of moet je dit door geven aan de gyn, want ik kan geen bloed laten prikken (dit moet als ik ongi ben, ivm bepaalde stoffen in je lichaam dan). Nou zegt ze: dat zeg je dinsdag zelf maar......
FIJN!!!

We hebben besloten om zaterdag toch nog een test te doen (dus Ank, misschien weet je t zondag al) en als die negatief is, doen we er dinsdag nog een als ik dan niet ongi ben.....
En als ook deze weer negatief is, dan laat ik het over aan de gyn om te kijken hoe of wat hoor.

Dinsdag moet ik daar om 10.50 uur zijn. Dus spannend. Nu eerst even wachten tot zaterdag.

Meiden, ik ga ff een bakkie doen bij schoonpapa.

Tot later!!!

Knuff Flower

hoi flower.

hopen maar dat je niet meer ongi wordt.
en hopen dat het zaterdag als je gaat testen positief is.
ik duim voor je.

-xx- jes Lineke

HOI,

SPANNEND,SPANNEND,SPANNEND!!

ik zal voor je duimen.

liefs niempie

Dag lieverd,

Zondag???????? ik wil het zaterdag al van je weten hoor dan vieren we het zondag gewoon dubbel hard!!!!!!!

Dikke kus en tot zondag

Ank

Terug
Bovenaan