Nog geen tekenen van ongi

A

Anoniem

Guest
Goede morgen allemaal,

Hier ben ik weer, ben vandaag alleen mijn mannetje moet werken. Ik heb morgen mijn NOD, heb het iets verder gezet omdat ik elke maand een dag later ongi werd, de laatste maanden werd ik heb op zaterdag of zondag. Maar tot op dit moment geen ongi gevoel, terwijl ik normaal wel een paar dagen van te voren voel dat ik ongesteld ga worden.

De pijn in mijn borsten nam de laatste dagen weer af dus dacht van nou het zal wel niet raak zijn maar sinds gisteren avond doen ze weer behoorlijk pijn, ook heb ik regelmatig steken onder in mijn buik, heb ik normaal ook nooit !! Wie weet wat dit is ??? Vanmorgen weer lekker misselijk geweest en heb me echt moeten dwingen om wat te gaan eten, nu heb ik zo'n onwijs vol gevoel en dat van maar 3 beschuiten !!!!

Nou we moeten dus vandaag nog afwachten, ohhhh wat duurt het lang.
Mijn vriend wordt er steeds zekerder van dat het raak is en is voor het eerst ook helemaal zenuwachtig.

We houden jullie natuurlijk op de hoogte. En hoop binnenkort goed nieuws te brengen !!!!

Liefs Belinda.

houd er rekening mee,dat je ook ongi kan worden.anders is de teleurstelling zo groot,als je er te veel van uit gaat dat het raak is.

Belinda, het klinkt zo goed!! Ik hoop het echt voor je!! Wanneer ga je testen? Ben zo benieuwd! Ik duim met je mee!

Belinda, het klinkt zo goed!! Ik hoop het echt voor je!! Wanneer ga je testen? Ben zo benieuwd! Ik duim met je mee!

Terug
Bovenaan