Vandaag de verloskundige gebeld voor de uitslag van de glucose test.
Ze hadden hem nog niet binnen.
Met haar besproken als het niet noodzakelijk is een groeiecho te maken ivm de grootte van mijn buik.
Ze gaf aan dat de meeste baby's het hardst groeien tussen de 20 en 30 weken.
Daarna groeien ze weer wat langzamer.
Ze gaf aan dat ik de afgelopen 2 maanden flink ben gegroeid, maar dar het over een paar weken weer stabieler zou kunnen zijn, en dat ik weer een gemiddelde buik zou kunnen hebben.
Voor de zekerheid moest ik de glucose test doen om te zeker te weten waar de groei mee te maken zou kunnen hebben.
Als het suiker is moet dat zsm behandeld worden, is het geen suiker, dan moet er rond de 32 weken een groeiecho gemaakt worden, dat is de beste periode omdat dan de ergste groeispurt voorbij zou moeten zijn. Dan zou je een beter beeld van de kleine moeten hebben.
Ik moet sowieso met 32 weken voor een echo ivm placenta lokalisatie.
Ik ben erg benieuwd naar de uitslag van de test.
Vrijdag belt ze mij terug.
Zo dat was weer ff een update van mij.
Groetjesss
Ze hadden hem nog niet binnen.
Met haar besproken als het niet noodzakelijk is een groeiecho te maken ivm de grootte van mijn buik.
Ze gaf aan dat de meeste baby's het hardst groeien tussen de 20 en 30 weken.
Daarna groeien ze weer wat langzamer.
Ze gaf aan dat ik de afgelopen 2 maanden flink ben gegroeid, maar dar het over een paar weken weer stabieler zou kunnen zijn, en dat ik weer een gemiddelde buik zou kunnen hebben.
Voor de zekerheid moest ik de glucose test doen om te zeker te weten waar de groei mee te maken zou kunnen hebben.
Als het suiker is moet dat zsm behandeld worden, is het geen suiker, dan moet er rond de 32 weken een groeiecho gemaakt worden, dat is de beste periode omdat dan de ergste groeispurt voorbij zou moeten zijn. Dan zou je een beter beeld van de kleine moeten hebben.
Ik moet sowieso met 32 weken voor een echo ivm placenta lokalisatie.
Ik ben erg benieuwd naar de uitslag van de test.
Vrijdag belt ze mij terug.
Zo dat was weer ff een update van mij.
Groetjesss