Nog geen uitslag.....

Hey meiden,

Vandaag zouden we de uitslagen krijgen van de bloedonderzoeken die horen bij de combinatie test, ik zou vandaag tussen 14:00-16:00 uur gebeld worden.

Dus ik snel naar huis (had vanochtend nog een afspraak) om vervolgens bij de telefoon klaar te zitten. Na 2,5 uur wachten nog steeds geen telefoontje dus zelf maar eens gaan bellen. De mevrouw aan de telefoon wist het niet en zou iemand mij laten terug bellen. Na ongeveer 15 minuten werd ik terug gebeld en de uitslagen waren nog niet binnen vanwege het Pinkster weekend. Grrrr...... Wat kan ik daar pissig om worden! Ze wisten toch vorige week ook dat Pinksteren eraan kwam?!!

Nu wordt ik vrijdag tussen 10:00-12:00 uur terug gebeld maar de mevrouw zei wel: "waarschijnlijk is het dan nog niet binnen, maar dat hoort u dan".
Lekker verhaal zeg! Weer de zoveelste ergernis die we hebben met dit ziekenhuis. Gelukkig hebben we morgen onze eerste intake met de gyn van het 'nieuwe' ziekenhuis en zijn we daar iig weg! Overigens was het wel belangrijk de info van het bloed mee te nemen naar het andere ziekenhuis, dat gaat dus niet door.

Nou, ze gaan er zelf maar achteraan want ik blijf niet bellen en heen en weer rijden. Volgens mij staan die mensen/dokters beter in contact met elkaar dan 'patient' en ziekenhuis! Wat ben ik dit gehannes zat zeg!

Morgen om 09:30 dus de intake. Hoop zo dat hij/zij nog een echo maakt maar dat zal wel niet. Daarna gaan we feest vieren want m'n 'man' is jarig morgen!

Moest het ff kwijt! Liefs Lynn.

Oh lynn, wat een. Toestanden zeg. Zit je op zon belangrijke uitslag te wachten!!! Bah bah. Mijn vk krijgt de uitslag binnen twee weken binnen, dus is verassing wanneer ze me gaat bellen. Gelukkig heb ik drie weken vakantie, dus ben 24/7 bereikbaar!

Ik duim voor je dat je de uitslag krijgt vrijdag!!!!

Liefs

Sjeej wat slordig zeg! Denk maar zo: nog even en dan zit je bij n ander ziekenhuis! En ik duim dat je morgen wél een echo krijgt. Kan me nl zo voorstellen dat hij/zij jullie mooie twins wel eens even wil zien! ;)

Wat een gedoe zeg. Dan baal je enorm. Wel lekker dat je morgen naar het andere ziekenhuis kan. Ik denk (hoop voor je) dat ze wel even een echo maken. Ze willen denk ik voor zichzelf een goed beeld hebben.

Lieve Lynn,

Wat is dat nu weer!!!
Dit konden ze vorige week toch ook weten?
Zit je voor niks te wachten.

Gelukkig kunnen jullie morgen een "nieuwe"start maken.

veel plezier, en ws laten ze de hartjes wel horen met de doptone op je buik.
En proficiat voor je man.

Liefs, Peet

jeetje meid!

Ik word gewoon weer kwaad als ik dit lees, ik voel jou woede! grrr wat een !$#^$%&$^*& Ziekenhuis. Ben blij voor je dat je naar een andere kan. En ook belachelijk dat je vrijdag gebeld wordt en ze er bij zegt dat ze dan waarschijnlijk nog niks hebben:s

Ik hoop dat je morgen nog een echo krijgt! zou wel leuk zijn. iig veel plezier morgen met feest! :)

xxx

Jézus,wat vervelend zeg,snappen ze dan niet dat je al zo vol spanning zit,daar kan best wel wat meer rekenig mee gehouden worden vind ik!
Ik moet zeggen dat ik al die jaren gewéldig ben geholpen in het (even reclame maken) st.Elisabethziekenhuis in Tilburg,écht super!Vooral met al die miskramen,mocht ik toen ik zwanger was van mijn oudste dochter in het begin wel twee keer in de week komen voor een echo,al was het maar om mij gerust te stellen.Ik hoop dat je op het volgende adres beter geholpen wordt!Succes
Groetjes Diana

hey Lynn, niet leuk als er zo gedaan wordt! Hopelijk heb je morgen een fijne intake en vrijdag toch de uitslag zodat je fris in het nieuwe ziekenhuis kunt beginnen! Succes!

Terug
Bovenaan