Nog geen uitslag...

Ha meiden,

Wat gebeurt er hier veel in een week op het forum, leuk dat een aantal al het geslacht weten.
Ik ben een week op reis geweest voor de zaak, bel naar de vk of mijn uitslag van de combinatietest al binnen is en wordt teruggebeld...
Ik ben nu na drie weken erg ongeduldig en ben zelf verder gaan bellen.
Blijken nog niet alle uitslagen binnen te zijn maar ze gaan vast opsturen wat ze hebben. Telefonisch mag niet.
Ik baal super, nog een week en we gaan op vakantie. Nu ook 15 weken zwanger en stel dat het niet goed is wil ik verder onderzoek.

hoi hoi,

Jeetje wat vervelend voor je zeg! Wat duurt het lang. Als het goed is heb ik as woe de uitslag al (binnen een week). Daar heb je natuurlijk helemaal niets aan, maar vind dit wel erg lang. Kan me voorstellen dat je alles wil weten voordat je op vakantie gaat. Sturen ze het naar je vk of je huisadres? Hoe lang ga je op vakantie?
Hopelijk heb je zoveel mogelijk uitslagen binnen voordat je vertrekt. Is er ook een reden aangegeven dat het zo lang duurt? Niet dat ze het dadelijk nog kwijt zijn..

X

Hoi Ukkietje,

Vind het heel raar dat je nog geen uitslag hebt. Dat je het geduld hebt om daar zolang op te wachten. Wij hebben uiteindelijk contact opgenomen met het lab van het RIVM en toen was het er met een dag. Alle drie de uitslagen komen in één keer dus ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Overigens kregen wij de uitslag wel telefonisch.
Ik klink misschien wat synisch maar dat komt omdat er met de uitslag van onze CT van alles mis ging en het ziekenhuis ons glashard voorloog dat het zo lang duurde vanwege Pinksteren.
Hoop voor je dat je snel de uitslag krijgt.

hey meis

wat vervelend dat het zo lang duurt zeg! vind dit wel erg belachelijk dat het zoveel weken moet duren. ik hoop echt dat je meer duidelijkheid hebt voor je vakantie anders ga je ook niet lekker weg denk ik.

xxx

Gek dat dit overal anders geregeld is.
Wij kregen gelijk de uitslag, vervolgens krege ik na 3 dagen een telefoontje van de vk met de uitslag en nog eens 4 dagen later op het spreekuur van de vk nam ze het nog eens met me door.
Hoop dat je voor je vakantie wat weet, dit is echt te lang!!

Echt raar hoor. 3weken is echt te lang. Normaal krijg je gelijk de uitslag, tenzij je nog geen bloed hebt laten prikken, of ze daar de uitslag nog niet van hebben. Dan moet je een week tot max twee weken extra rekenen.

En zo als net al is gezegd de uitslag van alle drie de trimosies komen tegelijk. Ze voeren de bloeduitslagen in de computer, met persoonlijke gegevens zoals gewicht, je afkomst, leeftijd en voegen daar de gemiddelde nekplooi bij. De computer mixt alles en dan komt er een uitslag uitrollen. Er staat dan wat het eigenlijk voor jouw leeftijd moet en daar onder staat dan wat er met alle gegevens die ze hebben verzameld de kans voor jou is.

Het is echt maar een kans berekening. Als het nekplooimeting te dik is dan kom je sowieso in aanmerking voor vervolgonderzoek.

Hee lieve meid,

Wat raar zeg! Ik heb nog nooit gehoord dat dat langer dan 2 weken duurt, laat staan meer als 3 weken. Vind het belachelijk dat je er zelf achteraan moet bellen!
Kan me heel goed voorstellen dat je er geen lekker gevoel bij hebt, met het oog op je naderende vakantie. En niet telefonisch doorgeven? Wat een onzin!

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt want dit ks ook niets.

Liefs Lynn.

Wat vreemd.... Helemaal omdat alsss er vervolgonderzoek gedaan moet worden je dit vrij snel moet doen. Ook is de uitslag alleen betrouwbaar als je alle factoren meeneemt (bloed, nekplooimeting en leeftijd) dus als je twijfelt zou ik t toch nog eens checken!

Terug
Bovenaan