nog geen vliezen gebroken, wel 1 cm ontsluiting

A

Anoniem

Guest
Nou daar ben ik weer, net terug van de gyn. Mijn baarmoederhals is verstreken en ik heb ongeveer 1  cm ontsluiting. Helaas is dit niet genoeg om mijn vliezen te breken, dan moet je op 2 a 3 cm zitten......

Dus as donderdag weer terug komen.....en dan zien hoe het er voor staat. Dus voorlopig hobbel ik nog met jullie mee   (als een aangespoelde walvis vanwege al het vocht in mijn lijf.....).

gr mama van MD

Ik leef met je mee meid!! Ik ben net zo, voel me net zo en zie er vast net zo uit! Ik moet woensdag weer terug komen en anders vrijdag naar de gyn......
Balen he, dat het zo lang duurt.....

Succes!!! En hoop voor je dat gauw je vliezen gebroken kunnen worden. Wat zeggen ze over het gewicht??

Liefs Hilma

over het gewicht van de baby neem ik aan?
de gyn gaat er alsnog van uit dat het echt moet meevallen, dus we zullen zien.

Maar ja ik ben dan ook nog niet uitgerekend en mijn eerste was 12 dagen te laat (en die was toen 56 cm en 4400 gram......en paste er dus niet door.....).

Ik hoop dan ook echt dat mijn lijf aan het werk wil, want ik zo het fijn vinden om op natuurlijke wijze te kunnen bevallen.
Maar eerlijkheidshalve heb ik er toch stiekem niet zo heel veel vertrouwen in....

Hoe voel jij je vandaag? Ik lees steeds mee met het overtijd topic...........het wachten duurt nu echt lang he? Hoe vinden je kinderen het?

grmama van MD

Terug
Bovenaan