nog geen wee te bekennen!

Zou ik ze ooit wel krijgen vraag ik me weleens af..terwijl ik weet dat ik volgende week donderdag in iedergeval mijn kindje heb, omdat ik dan inmiddels 42 weken zwanger zou zijn. Ik heb er wel rust mee dat het misschien nog wel even duurt, ondanks de ontzettend vaak harde buiken, de bandenpijn, knokkelpijn in heel mijn handen, wordt ik elke keer nog opgevrolijkt van het spartelende kindje in mijn buik..

Vandaag nog urine controle gedaan en deze was helemaal schoon! jippie!

Mmh verder vermaak ik me met dvd box, de doornvogels, theetjes drinken met fam/vrienden, huishouden, af en toe naar de supermakrt. Morgen een verjaardag en dan weer bijna weekend met mijn lief.....hopelijk is dit mijn laatste berichtje omdat ik dan spontaan aan het bevallen geslagen ben! Wachten het af...

Ik vraag me af....
Ben ik nu echt nog de enige die zwanger is van de januari club? ohoh. Ik ben ook al de laatste van mijn pufclubje..tsja iemand moet de laatste zijn he!

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte met mijn ontzettende dikke buik! ah!

liefssss Janne van Krukel, 40,6 weken!

Schiet niet op hè...wat duren de dagen toch lang hè. Bij mijn eerste was ik 11 dagen overtijd, dus weet hoe het is. Ik hoop dat het gauw vanzelf gaat gebeuren.
Doe ondertussen maar een beetje rustig aan!
Ik duim voor je!

Ik hoop ook zo voor je dat je binnenkort bevallen bent. Geniet van de tijd dat je nog met z'n tweeen bent, want als de baby is geboren zul je het druk zat krijgen. (ahum, zeg ik als ervaren moeder van inmiddels 4 kids!!!)
Maar ik snap dat je op hete kolen zitten om te gaan bevallen!!!!!!

Janne ik leef met je mee hoor! Kijk elke dag ff of het zover is voor je meid.

Binnenkort mijn verhaal maar eens een keer plaatsen, maar kan zo weinig op dit moment. Heb nu ff de laptop im de slaapkamer gekregen, want ik kan haast niet lopen.

Ik denk in elk geval aan je...en ze zeggen toch: save the best for last!

hey lieve meiden!

dankjewel voor jullie medeleven! Doet me goed..Ik heb er echt steeds meer rust in gekregen dat het nog even kan duren. Dat maakt mij maar ook zeker de baby een stuk relaxer. Die trappelt lekker vrolijk rond in mijn buik. Nou ik hou jullie op de hoogte!

Ik ga relaxen! En voor jullie heeerlijk genieten van je kleintje!

liefs

Hi Janne,

Ik lees regelmatig met dit forum mee. Je mag je altijd bij ons aanmelden hoor :)

In ieder geval ga je toch wel snel bevallen. Heel veel succes er mee!

Gr. Tamara
(februari mama)

hey Janne...geniet nog maar he van dat getrappel in je buik ..ik ben blij dat ik die kleine vast kan houden hoor maar mis dat leven in mijn buik wel een beetje het is daar nu zo stil ineens...en idd ik check ook elke dag even hoe het met je is!!! en je weet zowiezo dat je je baby over een weekje zeker in je armen kan nemen!!!! zolang die nog lekker geniet van mama in de buik is toch ook ergens wel mooi toch!!! nog even en geduld word rijkelijk beloond!!!!!!!! liefs

Och Janne, is het er nog niet.
Inderdaad; iemand moet de laatste zijn. Maar echt, je kleintje komt echt een keer. Maar wat kan dat wachten lang duren, he. Zeker als je lijf niet meer zoveel kan.

Nou, heel veel sterkte en hopelijk komt het snel en heb je een goede bevalling.

Terug
Bovenaan