Zou ik ze ooit wel krijgen vraag ik me weleens af..terwijl ik weet dat ik volgende week donderdag in iedergeval mijn kindje heb, omdat ik dan inmiddels 42 weken zwanger zou zijn. Ik heb er wel rust mee dat het misschien nog wel even duurt, ondanks de ontzettend vaak harde buiken, de bandenpijn, knokkelpijn in heel mijn handen, wordt ik elke keer nog opgevrolijkt van het spartelende kindje in mijn buik..
Vandaag nog urine controle gedaan en deze was helemaal schoon! jippie!
Mmh verder vermaak ik me met dvd box, de doornvogels, theetjes drinken met fam/vrienden, huishouden, af en toe naar de supermakrt. Morgen een verjaardag en dan weer bijna weekend met mijn lief.....hopelijk is dit mijn laatste berichtje omdat ik dan spontaan aan het bevallen geslagen ben! Wachten het af...
Ik vraag me af....
Ben ik nu echt nog de enige die zwanger is van de januari club? ohoh. Ik ben ook al de laatste van mijn pufclubje..tsja iemand moet de laatste zijn he!
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte met mijn ontzettende dikke buik! ah!
liefssss Janne van Krukel, 40,6 weken!
Vandaag nog urine controle gedaan en deze was helemaal schoon! jippie!
Mmh verder vermaak ik me met dvd box, de doornvogels, theetjes drinken met fam/vrienden, huishouden, af en toe naar de supermakrt. Morgen een verjaardag en dan weer bijna weekend met mijn lief.....hopelijk is dit mijn laatste berichtje omdat ik dan spontaan aan het bevallen geslagen ben! Wachten het af...
Ik vraag me af....
Ben ik nu echt nog de enige die zwanger is van de januari club? ohoh. Ik ben ook al de laatste van mijn pufclubje..tsja iemand moet de laatste zijn he!
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte met mijn ontzettende dikke buik! ah!
liefssss Janne van Krukel, 40,6 weken!