nog heel even afwachten

Hoi,
Nog twee dagen wachten en dan krijgen we eindelijk a.s. woensdag het resultaat te horen van het zaadonderzoek van mijn vriend in de VU, of het iui, ivf of icsi wordt. Eindelijk!! Ik hoop eigenlijk dat het goed genoeg is voor iui maar ik ga er een beetje vanuit dat het ivf/icsi wordt (uit eerdere onderzoeken is gebleken dat de kwaliteit slecht is) Het zal wel een hele opluchting zijn omdat we dan eindelijk weer eens verder kunnen! groetjes Noortje

Hoi Noortje,

Daar ben je dan op een gegeven moment gewoon aan toe he! Duidelijkheid geeft toch een soort van rust al is de uitslag niet altijd wat je horen wil.

Succes!
gr.Inge

Spannend he? Zo zaten wij ook. Ik hoop dat jullie uitslag net zo goed is als die van ons. Het zaad was namelijk verbeterd. Wij gaan IVF doen. Het onderzoek is ook bij het VU gedaan. Wij lopen verder bij het Flevoziekenhuis, jullie ook? Het gaat daar allemaal wel lekker snel. Er zijn nauwelijks wachttijden voor IVF.

Succes en laat wat van je horen

Van Petra heb ik begrepen dat voor ivf geen wachtlijst is in de VU, voor icsi 4 maanden en als het iui wordt, gaan ze dat in ons eigen ziekenhuis doen en daar is geen wachtlijst voor. Dus ik duim me suf.

Terug
Bovenaan