Nog heel eventjes....

Nog heel even en dan mogen we het van onszelf van de daken schreeuwen.
Woensdag gaan we naar mn zusjes, en vrijdag naar mn schoonouders. Mijn eigen ouders weten het inmiddels.
Deze waren erg enthougiast.
Volgende zaterdag zien we een groot deel van de familie van mn partner dus dan vertellen we het ook aan hun.
We zitten dan op 9 en halve week en hebben vorige week een echo met kloppend hartje gezien en kunnen het dus maar moeilijk meer voor ons houden.
En daarbij ik heb al een best buikje en kan moeilijk op de been zijn dus het zal toch wel gaan opvallen.
Spannend hoor.
Denk dat we dan echt kunnen gillen van blijdschap hahaha.
Hoe is et met jullie? Al mensen op de hoogte gesteld? of wachten jullie de 12 week af....?

Liefs

Gefeliciteerd!!!
Voor ons is het nog een beetje onwerkelijk, pas over 3 weken eerste echo dan ben ik op 10,5 week...
Hebben het afgelopen zaterdag verteld aan mijn ouders, maar had het liever niet gedaan, want mijn moeder kon haar mond niet houden. Mijn schoonzusje werd in één keer gefeliciteerd in het dorp :-(
Gelukkig wist zij het al wel maar het had ook gekund dat ze het nog niet wist.
Dus we hebben al afgsproken dat we als ooit een volgende keer komt, inderdaad de 12 weken afwachten.
Verder gaat het goed, begin nu beetje last van hormonen te krijgen, snel huilen en erg moe..

En jij?

Groetjes

Wij vertellen het ook pas na de echo. Ik wil toch wel zeker zijn van een kloppend hartje. Wij hebben ook met 10,5 weken. Ik vind het wel moeilijk om het voor me te houden. Mijn zus wist het de zelfde avond al en mijn beste vriendin en buurvrouwtje ook.
Ik had net die test gedaan een paar weken gelden en net daarna stond de buuf met wie ik heel goed omga voor de deur en ik kon het gewoon niet voor me houden. Ik ben ook zo benieuwd hoe onze andere twee kindjes reageren..... Spannend dus!
Al ben ik best wel bang eigenlijk voor reacties van andere omdat ik 28 ben en zwanger van de derde.

Volgende week donderdag ben ik 12wk.Onze ouders,broer,zus en aantal vrienden weten het al.Hier kwamen we ook niet onderuit omdat wij al een tijd bezig zijn en nu dmv IVF zwanger zijn geraakt.Veel mensen wisten wanneer wij de terugplaatsing hadden ja dus dan kan je je mond niet houden.
Ik kan niet wachten tot volgende week dan ga ik het echt van de daken schreeuwen.Wij hebben al 3 goede echo's gehad en nu donderdag 12wk echo dan gaan we het pas echt van de daken schreeuwen.

Gr. Suusje

Gefeliciteerd!!! En heel veel plezier met het vertellen natuurlijk.
Bij ons mag iedereen het nu weten de weken van onzekerheid zijn nu wel voorbij bij ons.
Geniet ervan!!!!

xxx

van harte gefeliciteerd
wij hebben het meteen velteld
het blijft altijd moelijk over waneer te zegen
maar er verandert zo veel aan je
kan je toch niet allemaal verbergen
heel veel plezier er mee
groetjes

Wij hebben het deze week verteld, na de eerste echo. Aangezien de vorige zwangerschap bij 22 weken is mis gegaan konden we het toch niet voor ons houden tot we zekerheid hadden.
Allemaal blije reacties!
Komende week ga ik het ook op mn werk vertellen.

Ik kan het haast niet voor me houden.. Onze ouders en broers/zussen hebben we het gelijk verteld. Ook mijn beste vriendinnen heb ik het verteld.Iedereen was blij en enthousiast. Dat had ook ook wel verwacht hoor!
Binnenkort ga ik bij mijn opa en oma langs om het te vertellen.
Na de echo mag iedereen het wel weten. Dan weet ik zeker dat ik het niet meer voor me kan houden.

Terug
Bovenaan