Nog helemaal nergens last van :-)

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben gelukkig weer opgeknapt na een paar dagen (buik) griep bleh wat kan je je rot voelen zeg en dat ook nog eens in je vakantie.

Afgelopen dinsdag was mijn nod uitgaande van de cyclus voor mijn mk en tot nu toe nog helemaal niks, helemaal nergens last van. Het is nu ruim 2 weken na de eerste keer slijmverlies.

Waar ik vorige week wat lichte kramp ed had heb ik nu geen idee welke kant dit op zal gaan. Alleen die onwijze kriebelbenen als ik in bed lig daar word ik een beetje gek van. Lijkt wel een kriebeltje die vanuit mijn buik naar mijn benen trekt.

Ik wacht rustig af tot het weekend dan is het 2 weken na mijn laatste keer slijmverlies en ben heel erg benieuwd. Ben er eigenlijk nog steeds heel relaxt onder gelukkig en probeer niet te positief te zijn dan valt het minder tegen. Houd in mijn achterhoofd dat het ontregeld is doordat ik ziek was.

Andere meiden al nieuws?

Groetjes Beauty

Hoihoi,

Die buikgriep steekt overal de kop op zeg.. Vervelend dat het jouw ook is overkomen, maar gelukkig gaat het weer beter met je..

Of het je cyclus kan beinvloeden, ik heb geen idee??

Wel spannend dat je nog niet weet hoe en wat met je cyclus. Miss dat je volgende week wel een positieve test in je handen hebt :)

Ik zelf heb nog geen nieuws, volgens mij heb ik afgelopen weekend mijn ei gehad... Mijn cyclus is ook erg ontregeld helaas.. Maarja de afspraak met de gyn gaat het zeker wel denk komen, helaas...

xx

Waaaaa, spannend! Misschien ook wel snel door naar de mamaclubs!
Het is je zo gegund meid!

Liefs Daisy

ik hou je de hele week al in de gaten.. spannend hoor!! ik hoop het zo voor je. mijn duimen draaien

liefs silvia (proudmommy2)

Spannend, gelukkig is het bijna weeeeekend, en hopelijk mag je dan door naar de juli club

Anne

Spannend! Hopelijk deze maand positief nieuw, ik ga voor je duimen!

Liefs

Terug
Bovenaan