Nog helemaal nergens last van....

Hallo,

Ik heb nog helemaal nergens last van! En dat maakt me soms heel erg onzeker.
Het enige waar ik een beetje last van heb is dat k heel snel een vol gevoel heb als ik heb gegeten.

Hebben jullie al ergens last van?

Hoi hoi,

ook ik heb weinig last van de kwaaltjes.
heel soms misselijk en hele zere borsten en zo af en toe was steken onderin mijn buik.
verder voel ik me totaal niet zwanger ook bij mij maakt dat me erg onzeker, vooral omdat ik bij mijn dochter heel veel moest overgeven.

Ik heb ook weinig last van kwaaltjes. En net als jij was ik bij m'n dochter ook heel erg misselijk en heb ik heel veel overgegeven. Maar dat kwam eigenlijk pas opzetten na de drie maanden. Bij m'n zoontje kwam het twee weken na de positieve test opzetten. En hield het op bij drie maanden. Ik heb alleen last van m'n borsten, en een beetje zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Wel word ik nu al dikker.. dat had ik ook bij m'n zoontje. Wel spannend allemaal he!

ik heb wel de hele poos een zeurend gevoel in mijn onderbuik, en bij vlagen misselijk. ik heb 2 meiden en daar heb ik helemaal nergens last van gehad.... dus dit is nieuw voor mij.
maar deze keer ben ik ook pas na gebruik van hormonen (clomid) zwanger geworden, en de andere keren snel en spontaan.
ben benieuwd met de eerste echo...
maar inderdaad erg spennend!

Bij mij is het heel raar.In het begin voelde ik continu dat menstruatie gevoel, het gaf me iets van zekerheid. Nu voel ik eigenlijk niets meer en áls ik dan eens eventjes iets voel wat op menstruatie lijkt, dan raak ik bijna in paniek hahaha.
Heb verder vrij weinig last van dingen, alleen mijn borsten als ik net ben opgestaan... auwwwww!

Terug
Bovenaan