nog iemand meer die het heeft gelezen

Ik kijk nog regelmatig op het forum "zwanger" Ik blijf het leuk vinden om te volgen hoe het met zwangere dames gaat. Nou staat er bij de maand juli een verhaal over Inge, ze is zwanger van een tweeling waarvan een kindje erg ziek is en het niet gaat halen. De vraag is nu ook nog of het tweede kindje het wel red.

Dit verhaal heeft mij zeer aangegrepen, kan wel huilen als ik het lees. Zijn  er nog meer mensen die dit verhaal hebben gelezen.

Ben trouwens zowieso nog erg emotioneel, zullen de restantjes hormonen wel zijn.

Sandra mv Nick en Tess

Voordat ik  me kon aansluiten bij de  Augustus Moeders 2006 heb ik een tijd op het forum 'Als zwanger worden langer duurt' gezeten. Ik volg Inge dus al een tijd. Echt vreselijk voor haar! Na 4 jaar proberen via ivf zwanger geworden van een tweeling, waarvan er nu 1 het zeker niet gaat redden. Vandaag wordt de navelstreng van dit kindje afgebonden zodat het sterft, waardoor het ander kindje een grotere kans heeft op overleven.
DIT GUN JE TOCH NIEMAND! Ik kan het ook niet laten om haar te volgen via dit forum. Ik ken haar niet persoonlijk, maar altijd deel ik haar vreugde, tranen, zenuwen  etc. En vandaag moet ik ook echt aan haar denken, omdat vandaag de ingreep plaatsvindt.
Phoe, wat is het soms oneerlijk verdeeld in deze wereld!!!

Ik ga nu even lekker knuffelen met mijn kleine boef, wat een geschenk!!!

Groetjes, Claudia

Inderdaad heel sneu, voor haar en haar man.
Ik heb het ook deels gelezen, maar moet elke keer brullen.
Wat erg hè, dat iemand zoiets mee moet maken.
Ik hoop voor hun dat het andere kindje het wel mag overleven.
X

Hoi, ik las het inderdaad gisteren, echt vreselijk heb er verder geen woorden voor zeker nadat ik het stukje achtergrond van Claudia hierboven heb gelezen.
Hopen dat alles verder goed gaat met haar zwangerschap.
Ik kijk ook wel eens bij andere forums waarbij de problemen verder gaan dan wel of geen fruithapjes etc... Wat zijn wij dan toch allemaal geluksvogels met onze kindjes.
groetjes Danielle.

oh ja ook hier zitten de emoties nog superhoog, zelfs als Linde keihard schaterlacht lopen de tranen over mijn wangen, maar die zijn dan van geluk en dat zijn de beste.

Inge heeft net geschreven hoe de operatie is verlopen, ba ik kan wel janken als ik dat lees. Hopelijk blijft het andere kindje in leven.
Ik kan het verhaal maar niet uit mijn hoofd krijgen, en tegelijkertijd ben ik zo ontzettend blij met mijn twee wondertjes.

Sandra mv Nick en Tess

Terug
Bovenaan