Nog iemand nachtdienst..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Nog iemand een nachtdienst, last van slapenloosheid, verveling of een enorme behoefte om met mij te kletsen??

Ik moet m'n tijd omkrijgen tot 07:00 uur... hahaha..

Esmé mv Kay

pfff, ik ga zo slapen. Ben de laatste dagen aan het tellen op mijn werk. Vrijdag gelukkig mijn laatste dag!! Hoe kom ik de laatste dagen door (forummen dus..haha)

gr
Marielle

werkse!

Slaap lekker!!!

Zou er geld voor geven om nu naar huis te kunnen rijden om vervolgens onder mijn heerlijk dekbed te kruipen dicht tegen vriendlief aan,..

*plof* (wolkje springt kapot)

Werk aan de winkel hier!

Esmé mv Kay

hoi hoi

he jakkie meid.. hoop dat de nacht snel voorbij is..

ik had voorheen nachtdiensten, mocht toen wel slapen, maar kon uit bed gebeld worden als er iets aan de hand was met een bewoner.. vond het nooit echt super leuk, slaap veel lekkerder en liever thuis in mijn eigen bedje.

nu heb ik geen nachtdiensten meer....heerlijk!!!!

dus ik weet een beetje hoe het is, dus wens je een hele snelle nacht toe...

liefs tobi

Jaaa, helaas wel....Ik heb er al 3 'nachtdiensten' op zitten. Gemiddeld zo'n 5 keer mijn bed uit, omdat Siebe gewoon (zonder reden, tenminste bij mij is die reden niet duidelijk!!)  huilend wakker wordt of Merijn wakker wordt het hele huis bij elkaar gilt, omdat hij ziet dat zijn nachtlampje niet brandt!!

Grmpfffff. slapen, heerlijk ongestoord slapen, hoe voelde dat ook al weer... zucht....

Sterkte vannacht....

Groetjes Fonske.

Hé Esme!

Hier geen nachtdienst! Net klaar met alle kerstkaarten schrijven (en adressen zoeken)... pff... Je moet toch íets te doen hebben, niet? Ik mag morgenvroeg weer werken, als jij lekker in je bedje kruipt...

Ik wou je ff zeggen dat ik het leuk vind dat je er weer bent! Miste je leuke reacties en topics al!

Enne, nog iets leuk van net met Marly wat ik wel ff met jullie wil delen...
Ze was aan het spelen met de muziekstoel en het muziekje ging af (die bij het rode lampje hoort, met op het eind "joehoe!"). Toen Marly die hoorde riep ze ook precies op het juiste moment "joehoe" mee!! Ik moest zo lachen en gelijk een gekeken of het geen toeval was, maar nee, ook de volgende en volgende keer deed ze het weer! Leek er zelfs op dat ze een keer het hele melodietje meeneuriede!

Nou, nu ga ik toch maar eens op een oor! (hopelijk wordt Marly niet dadelijk om 1u wakker, daar heeft ze wel vaker een handje aan...)
Fijne nacht nog!

Groetjes, Marloes mv Marly

Hey Essie, ik ga nu ook lekker slapen, ik wens je heel veel sterkte nog even......

Dikke knuf van Cissy

Terug
Bovenaan