Nog iemand op?! Maak me zorgen, buikpijn!!!

Hoi Meiden,

Kom ik weer aanzeuren, maar ik heb een gemene buikpijn. Al een week wat meer buikpijn maar vandaag maak ik me zelf een beetje zorgen, het is rond elf uur begonnen en is heel constant, als ik lig wel minder.
Ik ben nu 22,4 weken en weet niet of ik me zorgen moet maken.
Ik heb al 2 kinderen, maar bij beide nooit echte weeen gehad. Was een echte 'mazzelpik' mijn 1e was er in 20 min en de 2de binnen 5min (was toen alleen, en heb mijn toenmalige vriend toen maar 112 laten bellen) Bij beide zwangerschappen wel z;n 10 uur zeurende buikpijnen gehad maar geen echte weeen zoals men altijd omschrijft. Ik heb nu weer z'n zeurende buikpijnen!! Althans, ze lijken het zelfde.
Pff... Ik heb geen verhoging.En toen ik net naar 't toilet ging leek mijn vagina vergroot (sorry voor de details) alles wat 'opgezwollen'
En toch ook echt niet opgewonden.
Ik woon alleen, ik lat! en wil hem ook niet wakker bellen. Wat zal ik doen? Gewoon proberen te gaan slapen? Dinsdag mag ik weer naar de verloskundige!

-xx-

sorry las gister al te slapen maar hoe is het nu?
ik vermoed dat het harde buiken zijn. heb er zelf ook veel last van af en toe. lijkt idd behoorlijk op weeen, ze zijn alleen niet echt.
oefen weeen worden ze ook wel genoemd.
pijnlijk, maar niks om je zorgen om te maken.
dat je vagina vergroot is, is normaal. je bekken zijn zich aan het klaar maken voor de bevalling en dit doet pijn! je bekken gaan kantelen, ook al heb je al 2 kinderen.
als je het echt niet vertrouwd bel je straks naar de vk of je vandaag nog terecht kan.

liefs, do

Hey dames,

Bedankt voor jullie berichtjes.
Mijn moeder zei me vanmorgen ook dat ik de VK moest bellen, echter nu 'nergens' last van. Wel is mijn buik al hard sinds ik opstond.
Normaal is dat alleen tegen de avond.

Ik heb wel veel 'druk' alsof ik moet 'poepen' (sorry voor de lekkere verhalen.) echter moet ik dan niet poepen en als ik druk uit oefen voel ik die echt op mijn vagina. Het is intussen gewoon eng om naar de wc te gaan.

Ik ben net terug van mijn werk, aan de ene kant wil ik nu een uurtje rustig aan doen. Aan de andere kant wil ik héél graag vooruit op de babykamer, stel je eens voor dat ik dadelijk rust moet houden, dan is het kamertje niet af???!!!

Denk dat ik voor de rust moet kiezen! En niet zo eigenwijs moet zijn!

Morgen moet ik naar de verloskundige, dat ze me maar goed onderzoekt! Dan ben ik weer een beetje gerust, de kleine man is wel goed actief dus dat zit gelukkig wel goed.

Hou jullie op de hoogte!
Liefs,-x-

Doe lekker rustig aan, dat kamertje komt heus wel op tijd af! Dat kun je beter aan een ander (je partner of moeder?) over laten! Mocht je kleintje zich eerder aandienen dan is zo'n kamertje snel genoeg af en slaapt het in de tussentijd toch gewoon bij jou op de kamer in de kinderwagenbak?

Terug
Bovenaan