nog iemand wakker??

A

Anoniem

Guest
Goede morgen, is er nog iemand die niet kan slapen? Ik zit nu al bijna 'n uur op, maar kan de slaap niet vatten Werd wakker van de muggen die me zaten op te vreten, en kwam toen niet meer in slaap Groetjes Wendy

uhm jaaaa, een paar uur later dan wel, maar toch wakker, haha
Heb je daarna nog even kunnen slapen? Hoop het wel voor je, anders ben je nu een soort spook waarschijnlijk!
Liefs NElleke

oh, wat herkenbaar!

wij worden er ook helemaal gek van.
Onze oudste was gisteren jarig...7 jaar alweer!
Maar dus de hele dag iedereen van binnen naar buiten....dus hordeur aldoor open.
We zijn 's avonds om 10 uur met de stofzuiger door het hele huis gegaan.
Want dat is zo'n geweldig makkelijk, je zuigt ze zo op, niks geen plets vlekken en ze vliegen niet weg.
Chris lag heerlijk te slapen, wij met de stofzuiger langs het plafond, hij sliep gewoon door.
Maar ook hier zit iedereen al dagen onder de muggebulten, vooral de drie jongens

Dus succes...ik weet ook niet wat je er aan kunt doen....maar leef met je mee

dus...heeft iemand tips?????????????? want al die geurtjes werken volgens mij voor geen meter...en ondankt alle horren, zijn ze er gewoon

groetjes Pascal

www.omaweetraad.com
Daar haal ik nog wel eens allerlei ideetjes vandaan.
Misschien ook iets tegen muggen
Ik werd ook altijd lek gestoken, maar sinds ik hier woon niet meer, mijn ouders wonen langs de weilanden en het water en daar zijn veel meer muggen dan hier tussen de huizen. Waarschijnlijk ook vlakbij de esso en de shell haha

Succes!

Hoi,

Ik heb een geurstekker en weinig last. En een mepper met een batterij er in, werkt super ook voor muggen, en scheelt een stofzuiger slepen en de herrie. Hier veel vliegen, de koeien staan nu zo wat in huis dus dat helpt ook niet mee en veel muggen door de sloot (greppel is een beter woord, behalve als je erover heen moet omdat iets van het terras is gevallen, dan is het opeens wel veel water, maar goed dit is helemaal niet interresant voor jullie)

Succes Nanda

Terug
Bovenaan