Nog iets (een vraag)

Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen de digitale zwangerschapstest van Clear Blue en de gewone zwangerschapstest van Clear Blue?

Ik heb alleen ervaring met de test die een kruisje geeft als hij positief is.

Zijn er meiden onder jullie die ooit ovulatietesten vergoed hebben gekregen omdat ze die nodig hadden voor bv IUI?
Ik kon namelijk kiezen, timen met ovulatietesten of bloedtesten.

Lfs inge

Ik kan die digitale vraag niet beantwoorden maar hoef jij bij de IUI geen urine te sparen. Ik begrijp dat ze het bij jou uit je bloed opmaken wanneer je ovulatie hebt of via zo'n test. ik krijg echo's en om te kijken wanneer de ovulatie is moet ik 's avonds en 's morgens urine brengen. zij kijken dan of ik een piek heb. dus volgende dag ovulatie/inseminatie
liefs ilona

Hoi Inge,

Ik weet dat mijn vriendin die ovulatietesten gewoon moest betalen (zij krijgt ook IUI).

Over die zwangerschapstesten had ik ook al een antwoord gezet op het andere forum maar die digitale zijn echt super handig. Er komt nl. meteen zwanger of niet zwanger te staan en je tuurt dus niet naar misschien wel een 2e vage streep. Ik kan ze echt aanraden!

X F

Ok F dan probeer ik die een keer. Ik zag ze op babybrabbel staan.

Ilona, ik moet vanaf dag 10 van mijn cyclus iedere dag bloed laten prikken. Zodra ze een LH piek zien in mijn bloed moet ik bellen en dan wordt er de voglende dat een inseminatie gedaan.
Echo's doen ze ook niet omdat het bloed betrouwbaar genoeg schijnt te zijn.

Hoeveel dagen moet jij je urine brengen?? en hoe vaak gaan ze een echo doen?

X inge

Hoi Inge,

ik wilde ook nog reageren. Ik heb beide zwangerschapstests geprobeerd en ik vind net als F de digitale het duidelijkst.
En over die Ovulatietesten, mijn schoonzus kreeg ze van de gyn gratis, hij vond het onzin dat ze die dure tests zelf moest kopen... misschien kun je eens informeren bij je gyn?

Succes!!
Toch altijd spannend, die IUI's
Liefs,
Di

Ik moet 3x per week een echo. ma, woe en vrij om te kijken hoever het eitje is gerijpt en dan bij 1,6mm moet ik urine sparen. En de volgende dag brengen(2x 3uur), dan kijken ze of er een piek is. Zo niet de volgende dag weer. En als er een piek is,de volgende dag de inseminatie. Bij mij is het ongeveer vanaf dag 8. ik heb een korte cyclus. Mijn ongesteldheid zet niet echt door, dus ik ben iets verward. we zien wel, groetjes ilona

Ik heb de ovulatie testen gewoon moeten betalen maar omdat ze via de gyn. ging heb ik ze met korting gekregen in de winkel zijn ze duurder
en ik krijg ook om de paar dagen een echo om te kijken hoever het ervoor staat
en als de ovulatietest positief is dan moet ik de volgende dag komen voor de inseminatie want dan heb ik ook me eisprong
Groetjes lydia

Hi inge, Succes met die 3 e poging hoor! 3 maal is scheepsrecht zeggen ze..
K hou me zelf nu ook maar wat vast aan de aangeboden hulp van de gyn(..wij zijn dan misschien nog niet zo ver als jij..)maar het geeft wel heel veel vertrouwen dat ze zoveel mans zijn in het ziekenhuis! Toch een stukje positieviteit voor de toekomst..hou me daar deze dagen maar lekker aan vast.(ongi is weer s aan het doorbreken dit weekend ben k bang)
succes!

Terug
Bovenaan