Nog iets (een vraag)

Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen de digitale zwangerschapstest van Clear Blue en de gewone zwangerschapstest van Clear Blue?

Ik heb alleen ervaring met de test die een kruisje geeft als hij positief is.

Lfs inge

Hoi Inge,
Zelf heb ik nog nooit een digitale test van CB gekocht, maar ik zag ze vorige week in de winkel liggen. Het enige verschil is dat bij de gewone CB een kruisje tevoorschijn komt als je zwanger bent en eens treepje al sje het niet bent.Bij de digitale test staat er zwanger of niet zwanger in het schermpje.
Liefs Annemarie

Bij een digitale zie je ook een + of - verschijnen, alleen dus digitaal.
Je moet dus eerst het staafje in de lezer doen en dan de test uitvoeren.
Je hoeft dus niet te gaan twijfelen als bij een normale test als je vage streepjes ziet.
Overigens kun je na de test het staafje weer verwijderen en daar zie je ook een soor venstertje, hoor.
Een verticaal streepje is negatief, 2 is positief, dus kun je dat altijd nog bekijken indien je over de - twijfelt.

Gr. Aar

Hoi,

Het verschil is dat je bij een digitale GEEN kruisje ziet maar gewoon Zwanger of Niet zwanger. Ik heb deze ook gebruikt de vorige keer en het is super handig. Je ziet meteen zwanger of niet zwanger en loopt dus niet te turen naar een eventuele 2e streep. Ook heb je er 3 voor 19 euro ofzo dus dat valt erg mee.

X F.

Terug
Bovenaan