Nog iets nieuws.

Bas begint de laatste tijd steeds meer woorden te zeggen en vooral beesten geluiden maken is favoriet.
Vanmorgen zegt hij ineens: 'Titter!' (Kikker, maar hij kan de 'K' niet zeggen).
Hij ging op zijn hurken zitten en sprong zo door de kamer terwijl hij riep: 'Twaat, twaat twaat."
Zo grappig, hij wordt echt een peuter!

Groetjes, Karin

Hoi hoi,

je staat er dan echt versteld van dat ze zo snel groot worden hé?
Dylano kan ook ineens heel veel zeggen: Goofy is bij hem "go" en vind dat echt knap want die die G is moeilijk voor hem.En tegen Mini Mouse zegt ie "mimi" ook zo lief.
En kikker dan die idd ook zeggen, hij zegt dan "kokke" ;-)

Liefs Deb.

Leuk he dat praten!! Dan zal ik maar niet vertellen wat Jesse allemaal al kan zeggen...één ding wat wel goed ging is Kikker....alleen dan met een nadruk op de R!! Of hij doet het op z'n Haag...Kikkâh.

Alleen jammer dat ze soms zo bijdehand worden...ik kreeg van de week gewoon een spiegel voorgeschoteld:

Jesse: Mama naar je kamer!!
Ik: Wat zeg je??
Jesse: Naar je kamer....NU!
Ik: is goed schat, ik ga wel naar m'n kamer!

Uiteraard kon je me opvegen van het lachen....aangezien we aan het autorijden waren! Soms komen ze op de raarste momenten met dingen!!

Owh ja en Jesse's versie op Paraplu is Pakkaplu!

En zo kan ik nog wel doorgaan....ik kan alleen maar zeggen het wordt steeds leuker!

Groetjes
Angel

Hahaha, zo grappig is het als ze woordjes en zinnen beginnen te zeggen hé.
Tara zegt trouwens 'kikka' ipv 'kikker' en verder 'Mrie Mous' en 'Hoofie' (ze kan de 'g' nog niet goed uitspreken) ipv 'Minnie Mouse' en 'Goofy'.

Laatst wilde Tara slapen en we lagen op ons bed, terwijl ze een heel verhaal zat te vertellen. Ik antwoordde met 'oh ja?', 'echt waar?' etc. tot zij opeens heel stil werd, mij boos aankeek en zei 'mama niet praten, maar slapen!', hahahaha, dat vond ik zoooo grappig!

Groetjes,
Shivana

Het is zo verterend af en toe, tegen minnie mouse (knuffel) zegt ze meisje..."ah meisje, ga maar slapen" en dan krijgt de knuffel een aai over het hoofdje..

Laatst kreeg ik ook de spiegel:

Jennifer: "Pas op he!"   en dan ook met het vingertje erbij...oeps..

gr. Ilone

Terug
Bovenaan