Over een paar dagen gaan we lekker op vakantie en ik heb besloten om na de vakantie te gaan bellen voor een afspraak. Ik mag kiezen, de vk of de gyn. Ik heb geen medische indicatie maar mag kiezen wat ik zelf prettig vind. En dat vind ik zo moeilijk. De vk kan bij ons alleen naar het hartje luisteren En dat vind ik toch wel eng, zeker als ik wat verder in de zwangerschap kom. Bij mijn tweede zwangerschap kon de vk bij reguliere controle het hartje niet vinden, uiteindelijk bleek in het ziekenhuis dat ons meisje was overleden. In het ziekenhuis krijg ik echo's en hoewel dat geen zekerheid geeft zou het me misschien wel rust geven.
Toch denk ik dan, ik heb geen medische indicatie en er zijn er zoveel die het wel nodig hebben. Ik vul dan een plek terwijl het niet noodzakelijk is. Doe ik daar dan goed aan.
Of misschien begin ik bij de vk en vraag ik of ik later dan door kan in het ziekenhuis.
Pfff, ik heb nog een paar weken om een knoop door te hakken.
Liefs Mamamijn
Toch denk ik dan, ik heb geen medische indicatie en er zijn er zoveel die het wel nodig hebben. Ik vul dan een plek terwijl het niet noodzakelijk is. Doe ik daar dan goed aan.
Of misschien begin ik bij de vk en vraag ik of ik later dan door kan in het ziekenhuis.
Pfff, ik heb nog een paar weken om een knoop door te hakken.
Liefs Mamamijn